Jump to content

Marked man


jessevazo

Recommended Posts

Heeej,

Ik speel vice city op de psp ... En heb marked man gehaalt en nu moet die ene man onderduiken weet iemand hoe lang dat duurt of hoe je de tijd sneller laat lopen ? Zo iets? En hoe je aan een heli komt of een vliegtuig ...? Ik wil veder spelem maar het lukt niet!

Gr martijn

Bewerkt: door jessevazo
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien zal je snel genoeg een oproep op je pager krijgen om de missie D.I.V.O.R.C.E te starten. Mocht dit echt lang duren (wat niet het geval is) dan kan je enkele keren saven, waarbij de tijd na elke savebeurt 6 uur verdergaat.

Hmm die heb ik niet gekregen:( Ik heb iets van 8x achter elkaar gesavet nu werkt ook niet :( Wel bedankt ! M

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de eerste 2 missies voor Louise Cassidy-Williams wel al gedaan? Pas dan kan je verder met D.I.V.O.R.C.E.

Een heli of een vliegtuig kan je denk ik pas vinden als het Oostelijk eiland bereikbaar is, dus na de missie From Zero to Hero.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de missie Takin' Out the White-Trash al gedaan? Dat is de missie dat je met Louise naar een woonwagenkamp moet om wat ventjes in elkaar te slaan en daarna weer terug te rijden, zo niet. Doe dan eerst deze missie tot dat je de missie DIVORCE krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de eerste 2 missies voor Louise Cassidy-Williams wel al gedaan? Pas dan kan je verder met D.I.V.O.R.C.E.

Een heli of een vliegtuig kan je denk ik pas vinden als het Oostelijk eiland bereikbaar is, dus na de missie From Zero to Hero.

Nee maar in de missielijn staat dat ik hem ook kan halen als ik die missie heb gehaalt met die cotails gooien en dat hij een tijdje wil onderduiken?

Tnx!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het missieoverzicht kan je D.I.V.O.R.C.E. pas spelen als je alle daarboven genoemde missies gedaan hebt, dus op naar Louise voor die twee missies.

Bij de beschrijving van Marked Man staat inderdaad alleen D.I.V.O.R.C.E. als volgende missie vermeld, daar gingen ze er kennelijk van uit dat je al uitgespeeld was met Louise. :)

Degene die onderduikt is Phil, die komt later in het spel vanzelf weer terug, je hoeft niet te wachten tot je die weer ziet verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...