Msigamer08 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Hallo Ik ben op zoek naar een gta iv pc multiplayer clan met veel leden Kunnen jullie mij iets aanbevelen ? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 De enige GTA IV PC clan is Shadow Strikers, maar ik begrijp dat je daar vertrokken bent. Een andere is er hier op het forum niet. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 nee daar zit ik nog Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 hij is niet vertrokken maar helaas is er geen ander clan maar waarom zal je naar een ander willen als we de reden weten kunnen het aanpassen we willen dat de leden naar hun zin hebben Reageren
.Nicole. Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 The Golden Cuys is wel cool ik zit er ook in maar we zijn nog wel bezig met van alles vraag bassie maar eens! Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 The Golden Cuys is gesloten tot de nieuwe gta V er is bassie zit nu tijderlijk weer bij ons in Shadow Strikers Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Sorry maar de clan gaat over een weekje weer open hopen we zo gauw de trailer klaar is zijn we weer op dreef mensen de ken misschien dat het geen succes is maar op IV zijn we erg bekend onder Nederlanders, Belgen en nog wat Engelsen maar die kunnen helaas niet joinen. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 geef niet wist dat het tijdelijk was Reageren
.Nicole. Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 ik hoop dat je een leuke gang vind! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.