Msigamer08 Posted April 29, 2011 Report Posted April 29, 2011 Hallo Ik ben op zoek naar een gta iv pc multiplayer clan met veel leden Kunnen jullie mij iets aanbevelen ? Quote
Guardian1980 Posted April 29, 2011 Report Posted April 29, 2011 De enige GTA IV PC clan is Shadow Strikers, maar ik begrijp dat je daar vertrokken bent. Een andere is er hier op het forum niet. Quote
Guest AeroCool Posted April 29, 2011 Report Posted April 29, 2011 hij is niet vertrokken maar helaas is er geen ander clan maar waarom zal je naar een ander willen als we de reden weten kunnen het aanpassen we willen dat de leden naar hun zin hebben Quote
.Nicole. Posted August 5, 2011 Report Posted August 5, 2011 The Golden Cuys is wel cool ik zit er ook in maar we zijn nog wel bezig met van alles vraag bassie maar eens! Quote
Guest AeroCool Posted August 5, 2011 Report Posted August 5, 2011 The Golden Cuys is gesloten tot de nieuwe gta V er is bassie zit nu tijderlijk weer bij ons in Shadow Strikers Quote
Bassieboy35 Posted August 5, 2011 Report Posted August 5, 2011 Sorry maar de clan gaat over een weekje weer open hopen we zo gauw de trailer klaar is zijn we weer op dreef mensen de ken misschien dat het geen succes is maar op IV zijn we erg bekend onder Nederlanders, Belgen en nog wat Engelsen maar die kunnen helaas niet joinen. Quote
Guest AeroCool Posted August 5, 2011 Report Posted August 5, 2011 geef niet wist dat het tijdelijk was Quote
.Nicole. Posted August 5, 2011 Report Posted August 5, 2011 ik hoop dat je een leuke gang vind! Quote
Recommended Posts