Jump to content

Gangs


NeverMyWorld

  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van gangs?

    • Ik vind het maar niks!
      13
    • Ik vind ze eigenlijk best wel geinig!
      6
    • Het maakt mij niks uit.
      5
    • Ik vind ze best goed bezig
      2
    • Anders, namelijk...
      3
  2. 2. Welke gang vind je beter?

    • Bloods
      5
    • Crips
      5
    • Latino Gangs
      2
    • Anders, namelijk...
      17


Recommended Posts

@Jacky-2007 Washington moet er inderdaad wat aandoen maar het word zeer moeilijk aangezien er al zo'n 785,000 gangsters zijn in heel de U.S. die ook echt een strafblad hebben. De gangs bestaan uit verschillende sets. Zo bestaan Crips uit meer dan 800 sets.

Oplossing: Regel 785.000 banen waarmee ze hun brood kunnen verdienen. Wedden dat ze allemaal volmondig "Ja!" roepen op dat aanbod? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NeverMyWorld

    10

  • Faenty.

    4

  • Jacky-2007

    3

  • -TonyStark-

    3

@Jacky-2007 Washington moet er inderdaad wat aandoen maar het word zeer moeilijk aangezien er al zo'n 785,000 gangsters zijn in heel de U.S. die ook echt een strafblad hebben. De gangs bestaan uit verschillende sets. Zo bestaan Crips uit meer dan 800 sets.

Oplossing: Regel 785.000 banen waarmee ze hun brood kunnen verdienen. Wedden dat ze allemaal volmondig "Ja!" roepen op dat aanbod? :Y

Dat doen ze zeker, maar Washington neemt daar geen moeite voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn ( nog geen eens een kwestie van vinden als je het aan mij vraagt ) nogal zinloze figuren, als deze helden bijvoorbeeld een bushokje slopen een bankje verzieken of wat dan ook. Dan moeten de mensen die zich wel normaal gedragen en een baantje hebben daar hun belastingscenten aan laten besteden, al die gasten moeten ze in opvoedkampen en gevangenissen gooien, zo dat ze goed na kunnen denken ( als er eventueel nog een beetje verstand ergens achter in hun hoofd zit ) over wat ze de samenleving hebben aan gedaan.

Ik denk dat er weinig mensen zijn die er echt voorstander van zijn, soms hoor je de amerikaanse politie op televisie in films wel eens zeggen dat ze die gangs goed kunnen gebruiken. Dan hoeft de politie zelf niet die gastjes te vermoorden, dat maakt hun werk makkelijker. Dat is natuurlijk grote onzin, de politie in dat land is te bang en te beroert om die kerels op te pakken en te grazen te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn ( nog geen eens een kwestie van vinden als je het aan mij vraagt ) nogal zinloze figuren, als deze helden bijvoorbeeld een bushokje slopen een bankje verzieken of wat dan ook. Dan moeten de mensen die zich wel normaal gedragen en een baantje hebben daar hun belastingscenten aan laten besteden, al die gasten moeten ze in opvoedkampen en gevangenissen gooien, zo dat ze goed na kunnen denken ( als er eventueel nog een beetje verstand ergens achter in hun hoofd zit ) over wat ze de samenleving hebben aan gedaan.

Ik denk dat er weinig mensen zijn die er echt voorstander van zijn, soms hoor je de amerikaanse politie op televisie in films wel eens zeggen dat ze die gangs goed kunnen gebruiken. Dan hoeft de politie zelf niet die gastjes te vermoorden, dat maakt hun werk makkelijker. Dat is natuurlijk grote onzin, de politie in dat land is te bang en te beroert om die kerels op te pakken en te grazen te nemen.

Klopt, maar ook al zet je ze in de gevangenis het kan ze niks schelen de maatschappij heeft het veroorzaakt en dat is het probleem dan zeggen ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je zo een gang goed/beter moeten vinden?

Super! Ik moedig ze aan... :7

Ik bedoel het ook niet verkeerd maar ik wou gewoon een mening zien. Mensen zijn soms zo dat ze anders over iets denken dan jij misschien doet.

Maar ik denk topch echt niet dat iemand gaat zeggen jeuj de crips zijn op tv tegen de bloods... GO CRIPS GO CRIPS, ik denk dus dat die vraag onzinnig is.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je zo een gang goed/beter moeten vinden?

Super! Ik moedig ze aan... :7

Ik bedoel het ook niet verkeerd maar ik wou gewoon een mening zien. Mensen zijn soms zo dat ze anders over iets denken dan jij misschien doet.

Maar ik denk topch echt niet dat iemand gaat zeggen jeuj de crips zijn op tv tegen de bloods... GO CRIPS GO CRIPS, ik denk dus dat die vraag onzinnig is.

Nou, geef me dan maar een goede vraag waarmee ik het kan vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet veel van deze gangs

Ik vind de info die je geeft een beetje sumier, dus ben ik zelf eens verder gaan zoeken. Op Wikipedia kan je uiteraard het een en ander vinden, maar als dit onderwerp je interesseert moet je ook eens op deze (Engelstalige) site kijken.

Gangs zijn een groot probleem. "Gelukkig" vechten ze vooral onderling, ze zullen niet zo gauw buitenstaanders moedwillig opzoeken. Maar ze zorgen voor een hoop ellende en kosten de maatschappij een hoop geld. Om alle bendeleden op te sluiten zou een heuse oorlog nodig zijn, en ik denk dat zelfs de Amerikanen zover niet willen gaan. En dus proberen ze het binnen de perken te houden.

Wat ik er zelf van vind? Het Amerikaanse bendegeweld is een ver-van-mijn-bed-show. Ik mag graag kijken naar films, docu's en reportages die over die bendes gaan, omdat het toch ver weg is. Bendeoorlogen in Nederland kennen we niet echt. Toch zijn er wel een aantal (jeugd)groepen die zeer crimineel gedrag vertonen, waarvan de meeste in de regio Utrecht zitten (heb ik dat ;) ) Deze groepen beconcureren echter niet elkaar, maar zijn juist heel erg gericht op argeloze buitenstaanders.

Link to comment
Delen op andere websites

Surenos is niet de grootste latino gang. MS-13 heeft volgens bronnen maar liefst 70.000-100.000 leden. 18th street is de grootste latino gang van Los angeles. De gangs zijn in principe niets vergeleken Drugscartels van mexico.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag ook een keer in een documentaire dat de Bloods geen woorden met de 'C' zeggen en de Crips geen woorden met de 'B' zeggen :Y:7 Dus bij de Bloods werd Coffee - Boffee. ( kan ik me nog herinneren) :sigaar::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind gangs wel gezellig, ik snap niet waarom leden er tegen zijn

EDIT

ik dacht dat het over gangs op gtaforum hadden,

maar als het echte gans zijn zoals in amerika, vind ik dat ze moeten worden opgeruimd

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

@Jacky-2007 Washington moet er inderdaad wat aandoen maar het word zeer moeilijk aangezien er al zo'n 785,000 gangsters zijn in heel de U.S. die ook echt een strafblad hebben. De gangs bestaan uit verschillende sets. Zo bestaan Crips uit meer dan 800 sets.

Oplossing: Regel 785.000 banen waarmee ze hun brood kunnen verdienen. Wedden dat ze allemaal volmondig "Ja!" roepen op dat aanbod? :Y

Er zullen ongetwijfeld wel gangsters zijn die een job willen maar zeker niet allemaal. Velen van die mensen willen/kunnen geen gewone job doen, dat komt niet alleen door de samenleving maar ook door de manier waarop ze willen leven. Dus extra banen lost het wel een deel op, maar men moet die mensen vooral aansporen tot een andere levensstijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...