.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Hallo, ik heb wat rond zitten zooien met gradient overlay en dit is het resultaat ^^ ('t is dus niet zomaar tekst dat ik typte met een bepaalde font geselcteerd ) Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Leuk! Het ziet er goed uit! De tekst is goed te lezen, valt goed op en het font is mooi. Misschien dat je iets meer outer glow in het zwart kan doen bij de letters, verder heb ik er ook niks over te zeggen. Kiu. Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Bedoel je waar dat de achtergrond wat zwarter wordt, daar outerglow aanzetten? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Gewoon bij de layer van je font > Blending Options > Outer Glow en dan iets spelen met een zwarte kleur. Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Oh, zo bedoel je, zwarte outer glow toe passen - Ok, deed ik even, en eeuh, het veranderde niets aan de letters, misschien is dat omdat ik dropshadow op 0px afstand heb gezet, want dan waarschijnlijk het zelfde resultaat is . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Het oog van de P trekt het meeste aandacht. Nu je die donker hebt gemaakt, valt die minder op. Als je die anders zou doen, zou het een goed geheel worden. 8/10 Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 dit dan beter, flits ? Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Er is niks anders? Oh jawel, ik het het zwart rond het oog van de p wat zachter gemaakt xD Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Probeer de gradient eens andersom? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Nee, dat het lichte nu aan de bovenkant van die lijn zit. Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2011 AAAHA! nu snap ik het xD buahaha Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Ja. Nog één dingetje, ook een gradient in het rechthoek van de P boven de lijn, niet helemaal wit (maar zoals de rechthoek onder de lijn in het begin was). De P lijkt er nu wel bij te horen, of zie je dat zelf niet? Reageren
.Phobia Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2011 nu je 't zegt Ah, ik zie het al, in de vorige sigs was de de drop shadow van de P vergeten, doet ook veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.