Jump to content

Fonts


.Phobia

Recommended Posts

Mooi! Je hebt je outcome ook goed verbeterd na de comments van Flits en Daan, alleen klopt de lichtinval niet; maar dat is heel moeilijk om precies na te maken, dus dat valt te vergeven. Verder leuk werkje, is het font RNS Bobo Dylan? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt nogal vreemd over aangezien de letters wit zijn, en dat ik gewoon met een 'color fill'-layer de hele sig een rode kleur heb gegeven :puh: ik heb het eens geprobeerd maar het is niet mooi :) toch bedankt voor je suggestie :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wat rond zitten zooien [..]

[..] voor de rest heb ik wat zitten klooien, [..]

Dit effect komt uit een tutorial. Geen probleem dat je een tutorial volgt en het resultaat hier in de Showroom plaatst, maar zet het er de volgende keer wel even netjes bij. Je doet nu alsof je dit effect zelf bedacht hebt, en dat is natuurlijk niet juist.

Link to comment
Delen op andere websites

sinds wanneer staat rond zooien gelijk aan zelfbedacht, ik heb wel zelf wat zitten bestuderen hoe het in elkaar zit en wat zitten wrikken aan de settings. Maar sorry dat mijn definitie van rond zooien anders is dan de jouwe.

Link to comment
Delen op andere websites

sinds wanneer staat rond zooien gelijk aan zelfbedacht, ik heb wel zelf wat zitten bestuderen hoe het in elkaar zit en wat zitten wrikken aan de settings. Maar sorry dat mijn definitie van rond zooien anders is dan de jouwe.

Kom op zeg, je probeert de indruk te wekken dat je met wat 'geklooi' en 'rondzooien' zelf tot dit effect bent gekomen. Anders had je wel vermeldt dat je een tutorial had gebruikt.

Een tutorial als inspiratiebron gebruiken is helemaal geen probleem, maar zeg dat wel gewoon netjes. Zeker als jouw resultaat identiek is aan die van de tutorial.

Link to comment
Delen op andere websites

nee, je springt nu gewoon tot conclusies dat ik inderdaad die illusie probeerde te wekken, wat niet het geval was. Want ik heb er echt geen baat bij dat mensen zouden denken dat ik dit zelf heb gemaakt. Ik heb inderdaad de tutorial gebruikt, maar ik heb dan, zoals ik in mijn vorige post vermeld had, wat met de settings staan spelen ;)

Maar blijkbaar zorgt dit topic alleen voor onenigheid en ruzie. Doe hem voor mijn part maar gewoon weg.

>>> Door Silverbyte: Dat lijkt me niet nodig. We houden dit topic open, zodat er eventueel nog andere reacties op de signature zelf kunnen komen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Want ik heb er echt geen baat bij dat mensen zouden denken dat ik dit zelf heb gemaakt.

Dat is juist het doel van de Showroom, daar plaats je dingen die je zelf hebt gemaakt. En als je dan iets post, zonder te vermelden dat je een tut o.i.d. hebt gebruikt, dan denken mensen ook dat je het zelf gemaakt en bedacht hebt. En dat is dus waar ik op doel, snap je? No hard feelings verder, ik wil dan best mijn woorden terugnemen. Maar voor een bezoeker van je topic wek je op deze manier wel de indruk dat je dit zelf bedacht hebt, ook al is dat misschien niet je intentie geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...