Jump to content

Wat vind jij de beste CoD?


Ultimate-Killer

  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is/zijn de beste Call Of Duty,s volgens jou?

    • CoD: 1
      9
    • CoD: 2
      8
    • CoD: 3
      3
    • CoD: 4 Modern Warfare
      21
    • CoD: 5 World At War
      10
    • CoD: 6 Modern Warfare 2
      17
    • CoD: 7 Black Ops
      15
    • CoD: 8 Modern Warfare 3
      4
    • Geen
      8


Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ultimate-Killer

    8

  • Kenny-Petrovic

    4

  • frankyyguy

    4

  • blackops

    4

Er zijn veel meer Call of Duty's geweest voor Call of duy 4. Maar ik vind Call of Duty 4 t/m Call of Duty 7 allemaal leuk. En het is nog niet eens bevestigd dat de volgende Call of Duty Modern Warfare 2 zal zijn. En ook al zou dat wel zo zijn dan kan je het niet de beste vinden want er is nog niks over bekend?

Link to comment
Delen op andere websites

CoD 1,2,3,6 en 7 maar ik vond de eerste het leukst omdat je daar bijvoorbeeld als duitster verkleed ging op een boot dat zijn de leukste missies vind ik daarvoor vind ik het ook een beetje jammer dat ze met de moderne oorlog verder gaan had nog wat langder WO II gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel meer Call of Duty's geweest voor Call of duy 4. Maar ik vind Call of Duty 4 t/m Call of Duty 7 allemaal leuk. En het is nog niet eens bevestigd dat de volgende Call of Duty Modern Warfare 2 zal zijn. En ook al zou dat wel zo zijn dan kan je het niet de beste vinden want er is nog niks over bekend?

MW3 is al bevestigt

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je nu Modern Warfare 3 de beste gaan vinden als je hem nog niet eens gespeeld hebt? :7

MW3 krijgt de zelfde Engine als MW2

Ja maar dat wil niks zeggen over de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je nu Modern Warfare 3 de beste gaan vinden als je hem nog niet eens gespeeld hebt? :7

MW3 krijgt de zelfde Engine als MW2

Ja maar dat wil niks zeggen over de gameplay.

Modern warfare 1 is top

Modern Warfare 2 is top

Modern warfare 3 is dus ook Top,

ben er vrijzeker van

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops. Geweldige Single player, heel boeiend, en multiplayer vermaak je je ook wel mee (al moet ik wel zeggen dat het vrij eentonig wordt om 15 keer te prestigen).

Waarom staat er eigenlijk MW3 in de poll. Het klopt dat dat spel komt, maar je weet niet of het echt leuk is. Misschien laten ze in dat spel blijken dat hun inspiratie opraakt. Je kunt dat nooit weten. COD1 en 2 waren volgens mij ook vrij bekende cods, maar van 3 hoor ik dan weer niet zoveel. Volgens mij gaat MW3 ook weer met nieuwe features komen, die jij misschien niet leuk vind. Tja... maar het is jouw topic.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Cod 1 en 2 waren echt epic. CoD4 is ook heel sterk. Voor de rest zijn alle cods een lading poep op een stokje met een wapen in hun handen.

Jammer genoeg is CoD 2 Te oud voor m,n PC

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...