Jump to content

Wat vind jij de beste CoD?

56 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is/zijn de beste Call Of Duty,s volgens jou?

• CoD: 1
      9
    • CoD: 2
      8
    • CoD: 3
      3
    • CoD: 4 Modern Warfare
      21
    • CoD: 5 World At War
      10
    • CoD: 6 Modern Warfare 2
      17
    • CoD: 7 Black Ops
      15
    • CoD: 8 Modern Warfare 3
      4
    • Geen
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hou van 1,2,4,5 en 7 rest is bagger.

Ik hoop dat Activision komt met een nieuw enige want deze is poep.

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ultimate-Killer

8

• Kenny-Petrovic

4

• frankyyguy

4

• blackops

4

Geplaatst:

Call of Duty Black Ops. Simpelweg omdat dit de enigste is die ik heb..

Maar Modern Warfare 2 lijkt me ook wel chill;d

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Tot nu toe denk ik dat CoD 4 op mij het meeste indruk heeft gemaakt, maar dat was vooral omdat het m'n eerste game was die ik sowieso online speelde.

Alles was nieuw, en bleef lang leuk. De Call of duty's er na vond ik allemaal niet zo veel vooruit gegaan en voelt een beetje als uitmelkerij...

Voor Modern Warfare 3 ga ik natuurlijk nog niet stemmen, aangezien die nog lang niet uit is. We zien wel hoe die wordt, ik kijk er best naar uit en hoop op een goeie game. :)

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

CoD: Black Ops. Ik heb niet veel Call of Duty's gespeeld, aangezien ik vroegâh MoH op de PC en PS2 speelde. Ik heb zelf MW2 en BO maar ik vind BO toch beter. En waarom staat MW3 er al tussen?

Geplaatst:

Simpel, geen. Misschien Cod 1 of 2. Maar ik heb geen voorkeur.

1 en 2 vind ik echt zwaar saai...

OT:

Ik vind als NR1: Call of duty MW2

Als NR2: Call of duty 4 modernwarfare

als NR3: call of duty 5 world at war

Geplaatst:

Simpel, geen. Misschien Cod 1 of 2. Maar ik heb geen voorkeur.

1 en 2 vind ik echt zwaar saai...

In welke tijd heb je die gespeeld? Als je die nu speelt , idd. Maar als je ze speelde als ze net uit waren was het wel tof :puh:

Geplaatst:

De originele cod1.

Je had geen kill streaks die tot campen aanzette. Geen perks en dus iedereen gelijk wat voor minder irritatie zorgde.

Gewoon lekker knallen dus.

Geplaatst: (bewerkt)

De originele cod1.

Je had geen kill streaks die tot campen aanzette. Geen perks en dus iedereen gelijk wat voor minder irritatie zorgde.

Gewoon lekker knallen dus.

Het jammere vind ik, dat sinds Modern Warfare 2 er een stuk meer in online games gecamped wordt, ook in games zoals Killzone 3 etc. Maar zelfs in Gta zijn ze er achter gekomen. Juist vanwege het groot aantal campers, speelde ik in Black Ops vaak Bare Bones, een potje zonder kill streaks waar tegenwoordig net zo veel gecamped wordt als ieder ander potje. :7 Maar zeg er niets over want zij vinden het tactiek en ze denken dat mensen die niet campen de "noobs" zijn. Sorry hoor, maar ik zie wel degelijk een duidelijk verschil tussen tactiek en campen.

Bewerkt: door frankyyguy
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik vind CoD4 tot nu toe de beste CoD, omdat het gewoon old skool is. CoD4 is mijn eerste CoD die ik speelde en daar ligt het misschien ook aan maar ik vind dat er weinig is om aan te ergeren online, bijna geen campers die hoge killstreaks willen halen of Noob Tubers. Het is gewoon een fijn spel, zowel singleplayer als multiplayer. Ik vind wel dat sommige perks overbodig zijn. (eavesdrop bijvoorbeeld).

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vind CoD4 tot nu toe de beste CoD, omdat het gewoon old skool is. CoD4 is mijn eerste CoD die ik speelde en daar ligt het misschien ook aan maar ik vind dat er weinig is om aan te ergeren online, bijna geen campers die hoge killstreaks willen halen of Noob Tubers. Het is gewoon een fijn spel, zowel singleplayer als multiplayer. Ik vind wel dat sommige perks overbodig zijn. (eavesdrop bijvoorbeeld).

Goed teken,

http://www.youtube.com/watch?v=-ZmaYFM64Ws&feature=channel_video_title

• 2 weken later...
Geplaatst:

CoD 4 Mw

CoD blackops

CoD 2

CoD WaW

slechste

Mw2

CoD 3

1 werkt niet meer goed bij mij en heb ik niet echt een mening over.. (was niet zo ver)

Geplaatst:

Wat ik aan CoD 4 altijd zo leuk vond waren de kill streaks, maar sinds modern Warfare 2 heb ik het gevoel dat ze te veel van het goeie wilden geven waardoor het mij te arcady werd en zowat geen een potje nog eerlijk was en iedereen begon te campen.

Ik hoop dat ze Modern Warfare 3's kill streaks totaal gaan veranderen en minder overpowered maken. Zo lijkt het me leuker als ze de prestiges meer uitbreiden zodat mensen willen prestige voor meer dan een embleempje, maar bijv een grotere variatie uit character customization, ik noem maar wat.

Ook mogen ze meer potjes maken naast team death match, waarbij je teamwork moet gebruiken en medic classes of perks hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...