Trax Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Hurricane heeft zojuist een diss geplaatst richting GUnot & Suge Knight. More 2 Come, (denk ik) The Game G-Unot Reageren
Shorty_D Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 die gast heeft echt skills ik denk onderhand dat ie heel de G*unit in zn eentje naar t nulpunt zal breken Reageren
*MARCO* Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Een hele rap om G-Unit te dissen. Dat is waarschijnlijk zo'n gast die niks kan en dan dist hij maar beroemde bands... G-unit heeft goeie muziek vind ik. B) Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Misschien ligt het aan mij, maar G-unit en The Game hebben samen een nummer?!? en dan gaan ze elkaar disse? ik snap hem niet kan iemand dit uitleggen... Ik houd sowieso niet van R&B maar dat nr vind ik wel mooi Bewerkt: 3 juli 2005 door Dennizzzz Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Misschien ligt het aan mij, maar G-unit en The Game hebben samen een nummer?!? Een aantal maandjes geleden, is volgens mij The Game uit G-unit gezet. 50 cent is de leider daarvan. Wat ik het rare daar aan vind, is dat: 50 cent samen met the game nog verscheidene nummers heeft opgenomen: - How we do - Hate it or love it Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb het een paar uur terug gelezen Geweldig, Game rulezz. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Black Waaaaaaaaalll Streeeeet.. Yeehaa, fake ass G-Unot. B) Lekkere shit joh van die Hurricane. Reageren
Slimm Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 50 cent samen met the game nog verscheidene nummers heeft opgenomen:- How we do - Hate it or love it Dat is daarvoor opgenomen. Een hele rap om G-Unit te dissen.Dat is waarschijnlijk zo'n gast die niks kan en dan dist hij maar beroemde bands... Je weet niet over wie je praat denk ik, dit gaat om een beef, een ruzie tussen The game en 50 cent. Er zijn al verschillende disstracks verschenen, weet waarover je praat dus. Luister naar 300 Bars van The Game: 300 Bars G-G-G? U not ! Reageren
Trax Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Pfff. Hurricane is the shit :ph34r: 50 is niet voor niets ondergedoken, en dan walst Chuck nog over hem heen ook Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Ik vind G-unit nogal saai, vooral 50 cent.. Hij heeft een iritante stem.. The Game heeft juist een coole stem, ik vind hem de beste rapper op dit moment. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Toch denk ik dat er veel Commerciele Shit bij te pas komt.... De Ruzie tussen The Game En G-Unit is denk ik begonnen als een publiciteitsstunt, waarnaar het uit de hand gelopen is... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Misschien ligt het aan mij, maar G-unit en The Game hebben samen een nummer?!? en dan gaan ze elkaar disse? ik snap hem niet kan iemand dit uitleggen... Ik houd sowieso niet van R&B maar dat nr vind ik wel mooi The Game, is gewoon het echte voorbeeld van een matennaaier, vandaag was er weekend break, oer The Game, over zijn leven, in compton,en zijn ganga en familie, daar zij die nog "50 is my homie, he taletnful, en hav alot of colors" of zoeits Hij heeft ook 50 nodig om een beetje door te breken in andere landen, en nu gaat tie hem disse, 50 dis die wannebee helmaal gek Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 de reden waarom The Game en 50 Cent ruzzie hebben is omdat 50 Cent bang is dat The Game beter word als hem (dat is hij al maarjah) 50 Cent houd The Game duss klein en daar is The Game boos over Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 :'D Check This Out:50 Cent - Piggy Bank In de clip van Piggy Bank, is The Game een 'Patato Head' (Ofzo iets) :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.