TalkingPear Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Ik denk dat jullie vast wel eens van de filmpjes van mastermovies hebben gehoord, het zijn twee vrienden die filmpjes maakten met... andere vrienden. Ondertussen zijn ze al gestopt (ik denk te druk) met de filmpjes maar ze blijven leuk. Dus mijn vraag is, wat vinden jullie van hun en wat vinden jullie de leuksten filmpjes enz. LINK: http://www.mastermovies.nl/ EDIT: Dankje >>> Door Flitskikker: Done.<<< Bewerkt: 6 mei 2011 door Redfire18 Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Vind het wel grappig. Echt zoo droog altijd. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Hier is al een topic over. Sjon en Hans blijven het grappigst, waar ze zelf acteren en er soms nog wel eens gastrollen zijn van Gamekings-medewerkers. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Vond het ook altijd wel leuk maar nu luister ik het niet meer. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ik heb ze wel eens gezien in het echt ze wonen best wel dicht bij me. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Ikzelf vind a-beam en staarwars het best. EDIT: Djmaddox, jij woont toch in heiloo? Bewerkt: 5 mei 2011 door supergtagamer Reageren
Wesley Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ik vind Mastermovies nu niet echt meer zo boeiend. Ik heb alles nu wel triljard keer gezien en dan begint het wel een beetje te vervelen. Eerst was het in iedergeval echt geweldig, ik stond altijd echt te wachten dat ze een nieuwe voice-over gingen maken en plaatsen Vooral 'Arie en Bastiaan' was echt geniaal! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Djmaddox, jij woont toch in heiloo? ja, hoezo Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Hier is al een topic over. Sjon en Hans blijven het grappigst, waar ze zelf acteren en er soms nog wel eens gastrollen zijn van Gamekings-medewerkers. Ja ik had de zoekfunctie gebruikt maar ik zag hem zo 123 niet... Maar dat is meer een topic over wat je leuker vond en dit gaat echt volledig over mastermovies Ikzelf heb echt elk filmpje wel 8 keer gekeken toen ik klein was, zelfs arie en bastiaan... (ik snapte de helft niet maar ik vond het grappig ) Nu kijk ik het niet meer om dat er niks nieuws is... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Djmaddox, jij woont toch in heiloo? ja, hoezo Ik ook, en ik wist niet dat die 2 bij heiloo in de buurt woonden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Djmaddox, jij woont toch in heiloo? ja, hoezo Ik ook, en ik wist niet dat die 2 bij heiloo in de buurt woonden. Uitgeest Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Mastermovies is wel aardig, maar wel echt voor een bepaalde doelgroep. Barry Pooter en Staar Wars heb ik inmiddels wel weer gezien, daar kan ik echt niet meer om lachen. Het is ontzettend flauw, en eigenlijk is het gewoon een hoop dom gelul. De enige die ik nog steeds vet vind is de Mastermovies BBQ (Of 'Hel In Een Bakkie Test', weet ik veel wat het was). Het is misschien een beetje zonde om er je geld aan uit te geven, maar dat is wel echt iets wat ik zelf een keer zou willen doen. Paar vrienden, iedereen legt een tientje in en filmen maar. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Als je mastermovies niet zo leuk vind, moet je die van pimp my/his ride even kijken. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 ik keek er vroeger ervaak naar met eppie en epo ondergronds en zo jammer dat ze geen filmpjes meer uploade Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Weet een van jullie hoe ze die stemmen bewerken? En hoe ze stukken van een film uitknippen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.