Jump to content

Mastermovies


TalkingPear

Recommended Posts

Ik denk dat jullie vast wel eens van de filmpjes van mastermovies hebben gehoord, het zijn twee vrienden die filmpjes maakten met... andere vrienden. Ondertussen zijn ze al gestopt (ik denk te druk) met de filmpjes maar ze blijven leuk.

Dus mijn vraag is, wat vinden jullie van hun en wat vinden jullie de leuksten filmpjes enz.

LINK: http://www.mastermovies.nl/

EDIT: Dankje ;)>>> Door Flitskikker: Done.<<<

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Mastermovies nu niet echt meer zo boeiend. Ik heb alles nu wel triljard keer gezien en dan begint het wel een beetje te vervelen. Eerst was het in iedergeval echt geweldig, ik stond altijd echt te wachten dat ze een nieuwe voice-over gingen maken en plaatsen :bonk: Vooral 'Arie en Bastiaan' was echt geniaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is al een topic over. ;)

Sjon en Hans blijven het grappigst, waar ze zelf acteren en er soms nog wel eens gastrollen zijn van Gamekings-medewerkers.

Ja ik had de zoekfunctie gebruikt maar ik zag hem zo 123 niet...

Maar dat is meer een topic over wat je leuker vond en dit gaat echt volledig over mastermovies ;) Ikzelf heb echt elk filmpje wel 8 keer gekeken toen ik klein was, zelfs arie en bastiaan... (ik snapte de helft niet maar ik vond het grappig :) ) Nu kijk ik het niet meer om dat er niks nieuws is...

Link to comment
Delen op andere websites

Mastermovies is wel aardig, maar wel echt voor een bepaalde doelgroep. Barry Pooter en Staar Wars heb ik inmiddels wel weer gezien, daar kan ik echt niet meer om lachen. Het is ontzettend flauw, en eigenlijk is het gewoon een hoop dom gelul. De enige die ik nog steeds vet vind is de Mastermovies BBQ (Of 'Hel In Een Bakkie Test', weet ik veel wat het was). Het is misschien een beetje zonde om er je geld aan uit te geven, maar dat is wel echt iets wat ik zelf een keer zou willen doen. Paar vrienden, iedereen legt een tientje in en filmen maar. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...