Jump to content

Nieuwe GTA in opkomst? En jullie tips graag!


Ferrigno

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik ben van plan om binnenkort een Xbox360 te kopen omdat je op de PC simpelweg niet kunt gamen.

Een nieuwe videokaart betekent vaak een nieuwe processor en dan weer extra geheugen etc.

Kortom veel te veel geld.

Nu is mijn vraag, mocht er een nieuwe GTA serie uitkomen wordt dat dan voor de Xbox360 en de PS3? Of wil Rockstar graag nog even wachten op nieuwe consoles? Ik neem aan dat een nieuwe console nog maximaal 3-4 jaar duurt?

Met vriendelijke groet,

Apollo

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Als er een nieuwe GTA komt, zal deze waarschijnlijk gewoon op de PS3 én de Xbox komen. Tenzij er nieuwe consoles uitkomen, maar het lijkt mij (persoonlijk) sterk Rockstar wacht met een nieuwe GTA tot deze, eventuele, consoles er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

[Gerucht] Launchgames Project Cafe

May 17, 2011 door Wesley

De E3 begint over drie weken en de geruchten stromen binnen. Wij proberen deze stormvloed tegen te gaan maar soms zijn de geruchten te mooi om ze niet te plaatsen. Zo is er nu een launchlijst van de nieuwe console van Nintendo gelekt, en ook al denken wij dat deze lijst de grootste bullshit ooit is, je weet het maar nooit… Hieronder dus ”alle games” die uitkomen tijdens de launch van Project Café.

First Party

Launch Games

Extreme Sports Cafe (New IP, Combines 1080 and Wave Race + Other Sports)

Pikmin Cafe (Interfaces with Pikmin 3DS)

Endless Ocean Cafe

Nintendogs Cafe Kennel (Interfaces with Nintendogs + Cats)

Mii Explore (New IP, Multiplayer Adventure Game)

Launch Window

Kirby’s Epic Yarn 2 (Launch Window, Multiplayer)

Wario Ware Cafe (Launch – Launch Window?)

Future Games

Super Mario Cafe (Late 2012/Early 2013, Paradigm Shift a la SM64)

Legend of Paper Zelda (Mid 2012, Paper Mario version of SNES Zelda)

Fire Emblem Cafe (Late 2012)

Retro Studios IP (Late 2012, New IP)

Project Sora IP (New IP)

Monolith Soft RPG (New IP)

Miyamoto Game (New IP)

Third Party

Launch Games

Battlefield 3 (Extra Content)

Street Fighter X Tekken (Timed Exclusive)

SSX

Super Monkey Ball Cafe

Tony Hawk Cafe

Ridge Racer Cafe

Mass Effect 3 (Possibly with ME 1 + 2)

InVersion

Dragons Dogma

Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier

Metal Gear Solid: Rising (Extra Content)

Silent Hill: Downpour (Extra Content)

PES 2013 Cafe (Timed Exclusive)

Trauma Center Cafe

Launch Window

Modern Warfare 3

Grand Theft Auto V (Launch, Timed Exclusive)

Dead Space Spin Off

Final Fantasy Crystal Chronicles Cafe

Soul Caliber V (Extra Content)

Dat is wat nu op GameKings staat, mogelijk dus dat er binnen een jaar een nieuwe GTA is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga er maar wel gewoon van uit dat hij op de PS3 en XboX komt en ik denk ook als er een nieuwe console bij komt (wat niet zo gauw gebeurd). Maar ik denk dat hij op de PC iets later verkrijgbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties.

Kijk jongens de reden waarom ik dit vraag is omdat het anders zonde zou zijn om nu een Xbox360 te kopen.

Het lijkt mij ook onmogelijk dat Microsoft volgend jaar met een nieuwe Xbox aan komt, vaak maakt men veel reclame voordat ze zo'n product op de markt b

rengen. Dat E3 wanneer is dat precies?

Ben ik trouwens laat met een Xbox360 kopen? Ik speelde voorheen altijd op de PC maar zodra er een nieuw game komt dan heb je er niks aan.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties.

Kijk jongens de reden waarom ik dit vraag is omdat het anders zonde zou zijn om nu een Xbox360 te kopen.

Het lijkt mij ook onmogelijk dat Microsoft volgend jaar met een nieuwe Xbox aan komt, vaak maakt men veel reclame voordat ze zo'n product op de markt b

rengen. Dat E3 wanneer is dat precies?

Ben ik trouwens laat met een Xbox360 kopen? Ik speelde voorheen altijd op de PC maar zodra er een nieuw game komt dan heb je er niks aan.

De E3 is vanaf 7 juni!

Hier heb je het E3 topic, dit topic is wel interessant op dit moment vooral om te kijken welke nieuwe games worden aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties.

Kijk jongens de reden waarom ik dit vraag is omdat het anders zonde zou zijn om nu een Xbox360 te kopen.

Het lijkt mij ook onmogelijk dat Microsoft volgend jaar met een nieuwe Xbox aan komt, vaak maakt men veel reclame voordat ze zo'n product op de markt b

rengen. Dat E3 wanneer is dat precies?

Ben ik trouwens laat met een Xbox360 kopen? Ik speelde voorheen altijd op de PC maar zodra er een nieuw game komt dan heb je er niks aan.

De E3 is vanaf 7 juni!

Hier heb je het E3 topic, dit topic is wel interessant op dit moment vooral om te kijken welke nieuwe games worden aangekondigd.

Bedankt voor je link, ik heb dat topic even bekeken maar niks wijzer op geworden.

Maar ik ben wel tot conclusie gekomen dat ik NIET te laat ben met het kopen van een Xbox360.

Een nieuw console lijkt me nog ver weg.

Toch zou ik het nog fijn vinden als jullie nog informatie hier willen plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar komt overigens niet op de E3 heb ik begrepen?

Dus een nieuwe GTA komt er voorlopig niet, dus je kan gerust je gang gaan met het kopen van een console.

Waar ik juist bang voor ben is dat als ik veel geld uitgeef aan een console terwijl er volgend jaar een nieuwe komt.

Als er volgend jaar geen nieuwe komt dan koop ik direct een Xbox360, maar die bevestiging moet ik wel eerst hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wel beloven dat er volgend jaar nog geen nieuwe generatie consoles uitkomt. Zowel Microsoft als Sony hebben allebei onlangs voor de huidige console-generatie hun beweging-sensoren troep (PlayStation MOVE en XBOX 360 KINECT) op de markt gebracht. Deze toevoeging aan de consoles moet eerst gaan concurreren met de Wii, en daarnaast, er is zoveel geïnvesteerd in deze techniek dat de huidige generatie nog wel zeker twee á drie jaar meegaat, wil men echt eens wat nieuws gaan brengen. ;) Geen zorgen, gewoon aanschaffen zo'n PS3 of 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wel beloven dat er volgend jaar nog geen nieuwe generatie consoles uitkomt. Zowel Microsoft als Sony hebben allebei onlangs voor de huidige console-generatie hun beweging-sensoren troep (PlayStation MOVE en XBOX 360 KINECT) op de markt gebracht. Deze toevoeging aan de consoles moet eerst gaan concurreren met de Wii, en daarnaast, er is zoveel geïnvesteerd in deze techniek dat de huidige generatie nog wel zeker twee á drie jaar meegaat, wil men echt eens wat nieuws gaan brengen. ;) Geen zorgen, gewoon aanschaffen zo'n PS3 of 360.

Held!

Thanks voor je overtuiging!

EINDELIJK!! Geen GTAIV voor de PC met crap grafische beelden! Maar voor de Xbox360 met een dikke 60plus INCH scherm!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...