Bassieboy35 Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Ik wil je graag toelaten maar helaas mag ik dat nog niet doen er ontbreekt een dag morgen zou ik je toevoegen tenzij je van gedachten verandert
xyzze01 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 haha xd ik zal hem morgen nog een keer op forum zetten ;P
Bassieboy35 Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Oké bedankt trouwens dat je voor ons kiest
xyzze01 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 (bewerkt) np, jullie hebben mooie signature's zijn aardig zijn funny Edit: Lid worden graag Naam (voornaam): Kevin Leeftijd: 15 jaar Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: wil graag met wat nederlanders online spelen en jullie hebben mooie filmpjes enzo dus ziet er goed uit! Wat houd je in voor de clan?: lekker met elkaar spelen Welke GTA's heb je op de PC: alleen GTA IV :$ Heb je een headset of een microfoon voor PC?: nee, ga ik ook niet kopen ook niet Games for Windows Live id: Xyzze01 Anders wat je nog kwijt wil: hoi Bewerkt: 5 september 2011 door xyzze01
Bassieboy35 Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Hier zijn de sleutels van de villa, ga lekker zitten en neem of Ik zal je binnen een kwartiertje toevoegen maar je mag al in de clantalk posten
xyzze01 Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 haha oke je moet vanavond als je ff tijd hebt dat van die auto's enzo uitleggen
StijnGTA Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 hallo Lid worden Naam (voornaam): Stijn Leeftijd: 16 jaar Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?: Het lijkt me leuk om met nederlandse en misschien ook belgishe mensen te spelen , en ook omdat bassieboy me zoo goed heeft geholpen misschien kan ik op deze manier iets voor hem terug doen Wat houd je in voor de clan?: veel spelen Welke GTA's heb je op de PC: GTA EFLC Heb je een headset of een microfoon voor PC?: nope Games for Windows Live id: Stijn0Belgium ( een 0 van het cijfer nul in het midden, geen o ) Anders wat je nog kwijt wil: --------------------------------------------------------------------------------
Bassieboy35 Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2011 WooT!!! 2 leden op een dag hier is je sleutel en geniet van wat en
BiglifeRPG Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Wie heeft een GTA IV key voor me want ik kan dat boekje echt niet vinden
xyzze01 Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Wie heeft een GTA IV key voor me want ik kan dat boekje echt niet vinden een key werkt toch maar 1 keer?
Bassieboy35 Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik heb hem al gegeven hij zei dat hij meerdere keren moest werken dus ging ik daar vanuit
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik heb hem al gegeven hij zei dat hij meerdere keren moest werken dus ging ik daar vanuit sorry dat ik hier post maar bas dat is niet zo slim dat heeft Msigamer08 ook een keer gedaan en nu is zijn key geblokt en nu kan hij IV weer opnieuw gaan kopen
Bassieboy35 Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Oh bedankt Dennis maar helaas is het te laat
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 dan moeten jullie nu voor zorgen dat jullie niet te gelijk online komen anders komt R* erachter
Recommended Posts