Jump to content

[LA] Easter Eggs.


Faenty.

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Faenty.

    11

  • Bassieboy35

    8

  • PowerPats

    3

  • TekaLoca

    3

Ben nog niets tegen gekomen. Behalve dan het feit dat er vele bekende acteurs in L.A. Noire zitten en dat L.A. Noire voor 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief diverse (bekende) merken, muziek en gebeurtenissen uit die tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik was filmpjesaan het kijken op youtube en toen was iemand iemand aan het ondervragenzag ik achter hem stond zo kellogs weet niet of het een easter egg is

hahah ok mn goet gevonden oke gr gr

Ik heb iets leuks gevonden.

Op een begeven moment moet je naar een 'dry cleaning store'

En de eigenaar is jawel: een chinees. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op een begeven moment moet je naar een 'dry cleaning store'

En de eigenaar is jawel: een chinees. :7

Wat is hiervan dan de Easter egg (de verborgen grap van de makers)?

Want zoals ik al zei is L.A. Noire een 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief alles wat er toen gebeurde. Dus ja in 1947 had je zeker al stomerijen en ook Chinese immigranten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens gelezen dat er in het spel een prullenbak is waar een western hoed is met de inscriptie property of Jack of John (weet niet meer precies) Marston.

Met andere woorden geen inscriptie.

Een echt duidelijke easter egg vind ik het dan ook niet.

edit:

Dit filmpje valt me de naam Marilyn Monroe op. Waarom? Simpel de game is van 1947 volgens mij? Marilyn Monroe kreeg pas in 1953 pas echt grote bekendheid met haar eerste grote rol.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nog niets tegen gekomen. Behalve dan het feit dat er vele bekende acteurs in L.A. Noire zitten en dat L.A. Noire voor 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief diverse (bekende) merken, muziek en gebeurtenissen uit die tijd.

Bekende acteurs? Welke zijn bekende acteurs dan want er zit mensen in die ik nog nooit heb gezien in een film (en ik heb er wat gezien 0_0 )

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nog niets tegen gekomen. Behalve dan het feit dat er vele bekende acteurs in L.A. Noire zitten en dat L.A. Noire voor 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief diverse (bekende) merken, muziek en gebeurtenissen uit die tijd.

Bekende acteurs? Welke zijn bekende acteurs dan want er zit mensen in die ik nog nooit heb gezien in een film (en ik heb er wat gezien 0_0 )

Moet je het boekje wat bij de game zat doorlezen, er zitten best een paar bekende namen in.

Oja en wat ook grappig is, RTL 7 heeft dit weekend een crime weekend vanwege La Noire, Voor de mensen die het zich nog kunnen herinneren toen RDR net uitkwam had RTL 7 een western weekend.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Op een begeven moment moet je naar een 'dry cleaning store'

En de eigenaar is jawel: een chinees. :7

Wat is hiervan dan de Easter egg (de verborgen grap van de makers)?

Want zoals ik al zei is L.A. Noire een 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief alles wat er toen gebeurde. Dus ja in 1947 had je zeker al stomerijen en ook Chinese immigranten.

Het is een beetje hetzelfde als dat je zou zeggen dat Marokkanen fietsen jatten. Het is gewoon een stereobeeld wat ze laten zien, en ja dat kan je zien als een klein grapje / easter egg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nog niets tegen gekomen. Behalve dan het feit dat er vele bekende acteurs in L.A. Noire zitten en dat L.A. Noire voor 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief diverse (bekende) merken, muziek en gebeurtenissen uit die tijd.

Bekende acteurs? Welke zijn bekende acteurs dan want er zit mensen in die ik nog nooit heb gezien in een film (en ik heb er wat gezien 0_0 )

Ik zag wel in zo'n ledger (boek) de naam Marilyn Monroe staan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nog niets tegen gekomen. Behalve dan het feit dat er vele bekende acteurs in L.A. Noire zitten en dat L.A. Noire voor 95% een kopie is van Los Angeles uit 1947 inclusief diverse (bekende) merken, muziek en gebeurtenissen uit die tijd.

Bekende acteurs? Welke zijn bekende acteurs dan want er zit mensen in die ik nog nooit heb gezien in een film (en ik heb er wat gezien 0_0 )

Ik zag wel in zo'n ledger (boek) de naam Marilyn Monroe staan..

Terwijl ze pas in 1953 bekend is geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...