Jump to content

Silverbyte stopt als Moderator


.Levi.

Recommended Posts

Na een korte periode moeten we helaas alweer afscheid nemen van een Moderator op Games. Silverbyte heeft al een tijdje geleden aangegeven dat het voor hem toch beter is om Games opzij te leggen. Wegens drukte in zijn privéleven wilt hij zich nog enkel met Graphics bezig houden. Helaas zijn we genoodzaakt Kai-ShockWave alleen achter te laten omdat we nog geen geschikte opvolger hebben kunnen vinden. Hier horen jullie later waarschijnlijk nog meer over.

Extra mededeling!

Een klein misverstandje komt ter sprake. Wellicht voor veel als een verrassing. Silverbyte heeft niet lang terug aangegeven te willen stoppen als Moderator en neemt daarom niet alleen afscheid als Moderator van Games maar dus ook van de Crew, helaas. Namens de crew willen we je hartelijk bedanken voor al je inzet en wensen we je nog veel succes en plezier als ex-crewlid. We zien je nog vast wel door de wandelgangen lopen.

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Extra mededeling:

Een klein misverstandje komt ter sprake. Wellicht voor veel als een verrassing. Silverbyte heeft niet lang terug aangegeven te willen stoppen als Moderator en neemt daarom niet alleen afscheid als Moderator van Games maar dus ook van de Crew, helaas. Namens de crew willen we je hartelijk bedanken voor al je inzet en wensen we je nog veel succes en plezier als ex-crewlid. We zien je nog vast wel door de wandelgangen lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil voor de mensen die er overheen gelezen hebben dit nog even onder de aandacht brengen:

Extra mededeling:

Een klein misverstandje komt ter sprake. Wellicht voor veel als een verrassing. Silverbyte heeft niet lang terug aangegeven te willen stoppen als Moderator en neemt daarom niet alleen afscheid als Moderator van Games maar dus ook van de Crew, helaas. Namens de crew willen we je hartelijk bedanken voor al je inzet en wensen we je nog veel succes en plezier als ex-crewlid. We zien je nog vast wel door de wandelgangen lopen.

Ik heb hier een paar hele toffe jaren gehad, maar er is nu eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan. Mijn interesse is sterk afgenomen, en de doelgroep wordt steeds jonger waardoor ik me haast niet meer thuis voel op GTAForum. Ik vertrek niet met een slecht gevoel ofzo, maar ik sta mijn plekje in de crew liever af aan iemand die er wel met veel enthousiasme deel van uit kan maken.

Bedankt voor alles, en ik kom hier af en toe zeker nog even langs om te kijken hoe het gaat. Tot ziens! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Silverbyte, dank voor je inzet als Moderator! Ik vind het jammer dat je ermee stopt, maar je hebt je redenen ervoor. Nogmaals dank, en goed om te horen dat je nog af en toe langs zal komen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is erg spijtig dat je deze beslissing hebt genomen maar uiteindelijk moet je ook niet al je tijd in een forum gaan zitten stoppen. Er zijn meer zaken in het leven. :) Hopelijk zien we je hier af en toe nog wel eens. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...