Faenty. Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Ik kan me voorstellen dat zo een groot forum wel meerdere moderators nodig heeft, ik hoop dat jullie snel iemand vinden die daar wel wilt modereren. Silverbyte: spijtig, hoop dat je wel nog actief blijft Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Silverbyte, altijd jammer om een crewlid te zien vertrekken. Ben met plezier je collega geweest, hoop dat dat wederzijds was. Don't be a stranger! Hulde op de invulling die je nu gaat geven aan de tijd die je normaal gesproken in het forum stak. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Je was een goede moderator, erg jammer dat je stopt Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Helaas, succes met wat je nu bezig houd! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) Na eerdere berichtgeving komt dit bij mij niet meer als een verrassing. Veel plezier met het vullen van de nieuw vrijgekomen vrije tijd Thanks J. Bewerkt: 22 mei 2011 door Guardian1980 Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Bedankt voor al je inzet tijdens je crewlidmaatschap! Blijf vooral nog lekker rondbanjeren op het forum in je groene jas. Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Dit topic was me toch nog even de moeite om in te loggen. Jammer Silverbyte. Ik weet wel dat je dit altijd met enthousiasme hebt gedaan. Ik spreek je nog wel op msn Reageren
Faex Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Jammer dat je weggaat Silverbyte Je was een goede moderator. Veel succes in de toekomst. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Jammer dat er tegenwoordig veel admin en moderators stoppen Ik vond silverbyte een goede moderator! Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Jammer dat er tegenwoordig veel admin en moderators stoppen Ik vond silverbyte een goede moderator! Admin niet hoor. Maar ik snap het wel: Moderators worden ouder, krijgen waarschijnlijk wat meer sociale dingen op hun pad. Als ze dan minder tijd hebben dan weten ze dat ze beter kunnen stoppen met iets, en moderator-schap komt imo niet op de eerste plaats. Reageren
Jowx Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Jammer Silverbyte, maar het is helaas niet anders. Bedankt voor je inzet en succes in het echte leventje! ;-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.