Toni Caprioni Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Hallo allemaal, Wat vinden jullie van de storyline van L.A. Noire en het einde ervan? Ik vind zelf het einde best raar, een beetje Red Dead Redemption achtig, slecht einde zoals je daar ook had. Terwijl je dan wel weer in Free Roam loopt met Cole Phelps, maar goed. Ikzelf plak er een verhaal achter, dat hij zijn dood in scene zet en de onderwereld en corruptie hard aanpakt, in een strijd met veel wraakgevoelens:P. Leave a comment!!! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik ga nog niet kijken ik ga hem zo eindelijk halen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik moet hem nog uitspelen dus ik open de spoiler nog niet. Als ik hem uit heb edit ik deze post/plaats ik wel een nieuwe. Kan iemand me trouwens (in een spoiler) uitleggen waarom je dedegradeerd wordt naar Arson, en dat je vrouw je buiten gooit? Het heeft wel wat met Elsa te maken maar ik volgde niet erg goed wat er toen gebeurde.. Reageren
Faenty. Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik moet hem nog uitspelen dus ik open de spoiler nog niet. Als ik hem uit heb edit ik deze post/plaats ik wel een nieuwe. Kan iemand me trouwens (in een spoiler) uitleggen waarom je dedegradeerd wordt naar Arson, en dat je vrouw je buiten gooit? Het heeft wel wat met Elsa te maken maar ik volgde niet erg goed wat er toen gebeurde.. Volgens mij heb je jouw vrouw bedrogen. Reageren
Die Hard Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Je bent naar bed geweest met één van de vrouwen die betrokken waren in je zaak. Je baas is daarachter gekomen omdat iemand foto's had gemaakt (volgens mij je vrouw zelf...). Als detective is dit natuurlijk onacceptabel en daarom ben je ontslagen. Uiteindelijk besloot je zelf om weer onderaan de ladder te beginnen bij Arson en je vrouw wilt nooit meer iets met je te maken hebben. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik heb een vraag aan degenen die het uit hebben gespeeld. Ik ben namelijk bij de case dat die man is aangereden en heb hem vandaag gekocht maar wil hem niet snel uitspelen. Moet ik nog veel cases? Of moet ik minder spelen dat ik het niet gauw uitspeel? Reageren
Die Hard Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik heb een vraag aan degenen die het uit hebben gespeeld. Ik ben namelijk bij de case dat die man is aangereden en heb hem vandaag gekocht maar wil hem niet snel uitspelen. Moet ik nog veel cases? Of moet ik minder spelen dat ik het niet gauw uitspeel? Je hebt nog aardig wat zaken voor je, dus in principe ga je echt niet te snel. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Oké mooi want dat heb ik vaker bij mooie spellen namelijk. Is het ongeveer de lengte van RDR? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Oké mooi want dat heb ik vaker bij mooie spellen namelijk. Is het ongeveer de lengte van RDR? Qua verhaal denk ik wel.. Ik heb hem overigens uit en ik snap niet dat mensen het een klote-einde vinden. Cole offert zijn leven op voor de mensen die hem dierbaar waren. Hij stierf hier nu wel door corruptie (anders was hij daar nooit beland) maar ik vind het nog best een mooi eind. Ik weet niet wat er na de credits gebeurd want die zijn op dit moment aan het afspelen.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 *durft nog niet te kijken* Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik heb het ook niet gedaan daarstraks. Ik hield het leuk voor mezelf, zou je ook moeten proberen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik ben wel gauw een persoon die dan nog wil spieken maar deze keer ga ik me in bedwang houden Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ik was ook zo, hoor. Zo wist ik al het einde van Red Dead Redemption voor ik het spel begon.. Niet leuk dus Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 RDR vond ik erg mooi maar de missies vond ik later steeds minder en het gaf net niet het maximale dat het een top game was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.