Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Ok en die man die aangereden word is de 3e? Reageren
Die Hard Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb het spel net uitgespeeld, dus hieronder volgt mijn verhaal over het einde. Voor de mensen die dus niet willen weten hoe het spel eindigt: don't open the spoiler. Ik snap ook niet dat sommigen hier het spel een slecht einde vinden hebben. Tuurlijk is het nooit leuk als iemand sterft, maar het heeft ook wel een mooi gebaar. Ikzelf ben een emotionele gamer. Daarmee bedoel ik dat ik het mooi vind als het spel een emotionele en betekenisvolle gebeurtenis heeft, en ik denk dat ik dat ook wel over dit spel kan zeggen. Cole Phelps was voor mij een goed persoon, iemand waarin ik veel van mezelf herkende. Ja, hij heeft veel foute beslissingen gemaakt, maar doet niet iedereen iets in zijn leven wat hij beter niet had kunnen doen? Het was dom, heel dom, dat hij zijn vrouw en kinderen zomaar achterliet voor iemand die hij amper kende, maar hij hield van haar. Het was ook niet zomaar even een one-night-stand, hij bleef bij haar en zij bij hem. Zijn dood was heel jammer en ergens 'raakte' het me ook wel. Als je er goed over nadenkt gaf hij zijn leven voor zijn liefde en voor iemand waarvan nu bleek dat hij altijd al om diegene heeft gegeven, namelijk Jack. Jack wilde dat Cole eerst werd gered, maar Cole stond erop dat Jack eerst naar boven ging, omdat hij gewond was. Als je het mij vraagt gaf Cole veel om Jack en beschouwde hij hem ondanks alles nog steeds als een echte vriend. Tevens stierf Cole in een bepaald opzicht ook wel als een held. Hij loste één van de allergrootste misdaadzaken in de geschiedenis van Los Angeles op waarbij vele beroemde en zeer corrupte personen de bak in gingen, maar moest dat helaas met de dood bekopen. Het einde had beter uitgewerkt kunnen worden, maar het was een mooi, emotioneel en betekenisvol einde als je denkt aan de gedachte die erachter schuilgaat. Ten slotte vond ik de speech van Roy Earle op de begrafenis van Cole echt prachtig. Ik mag Roy niet, omdat hij Cole verlinkte en daarmee Cole's complete carrière bij de LAPD ruïneerde, maar de speech die hij gaf sloot voor mij het hele verhaal achter L.A. Noire af. In principe een schitterende samenvatting, waarbij hij precies verwoordt hoe ik de gehele storyline heb opgevat. Daarom sluit ik mijn verhaal ook graag af met deze speech. "We are gathered here to honor detective Cole Phelps. Cole Phelps was the best kind of man. A war hero who led his men with true valor and, through his personal bravery, achieved one of his country's highest honors. A cop wrongly accused, who never lost his faith in the LAPD and the system. A detective who fought to expose the evil corruption of the murderous Dr. Fontaine and the rapacious property tycoon Leland Monroe. A reformer, who recognized the need to remove the odd bad evil from a department made up of good men. A man who never gave up, who continued to fight the good fight... ... the fight that cost him his own life. A good husband, a good father, and may I say, a good friend." (Voor degenen die de dood van Cole en zijn begrafenis met de speech (nog is terug) willen zien, bekijk de video hieronder vanaf 1:24.) Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 (bewerkt) is cole de hoofdpersonage, en gaat hij, de hoofdpersonage dood? Bewerkt: 24 mei 2011 door tonystarkiv Reageren
Die Hard Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 is cole de hoofdpersonage, en gaat hij, de hoofdpersonage dood? Jep.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Nog steeds niet gekeken... Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Nog steeds niet gekeken... Wat een nuttige post Ik vond het eidne zuigens, vooral omdat ik nie wil dat ie dood gaat Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ja dat vond ik zeer belangrijk ahummm Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Het is verleidelijk, he bassieboy Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ja xD maar Bas scheelt je wat typ werk Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Geef mij maar een twee LA Noire. Dat een andere vent het werk van Cole doorzet, bijvoorbeeld Roy Earle die het goeie pad opgaat. Of Jack die voor de DA heel LA leegmaakt van de corruptie, je weet nooit, Brendan, die gozer van Team Bondy heeft een goed verhaal geschreven, en dat gaat ie weer doen. Hoe lang gaat t duren? 2 jaar? ik heb het er voor over! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Reken er maar niet op. Zulke games kunnen ze geen tweede keer maken.. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Reken er maar niet op. Zulke games kunnen ze geen tweede keer maken.. Is hij zo goed dan? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Ja en aangezien er veel dingen inzitten die gta 4 niet heeft hoop ik ook dat het terug komt in gta 5 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Reken er maar niet op. Zulke games kunnen ze geen tweede keer maken.. Brendan McNamara heeft al gezegd dat ie een nieuwe wil maken. En dat ie er geen 5 jaar voor nodig heeft om m te maken. Het is geen officiele aankondiging maar toch. Ik vind het Free Roam niet leuk genoeg en GTA 4 vind ik saai worden na al die tijd. Op naar GTA V of iets anders in dit genre, wat er niet is. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 k*t ik keek op LA noire wikia kom ik iets tegen wat waarschijnlijk bij het eind hoort met de nadruk op eind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.