Jump to content

FIFA 12


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 429
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    72

  • Visser23

    46

  • Kai-ShockWave

    46

  • End Of The Riot

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben net met mijn 3e seizoen met Bolton klaar, door blessures van de 2e plaats naar de 8e plaats gegaan, omdat 9 ploegen hetzelfde aantal punten hadden etc. Nu maar mijn eftal vernieuwd, ik heb Theo Jannsen voor 3 Miljoen gekocht en Rasmus Elm voor 9 miljoen, daarnaast nog Altidore voor 9 miljoen. Het gaat lekker zo. Ohh en Clyde een rechtsback voor 13 miljoen. Verder had ik nog mijn spits André verkocht voor 10 Miljoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, mooie actie. :7

Wat ik mij soms afvraag in coach mode zie je soms dat keepers van andere teams geblesseerd zijn, maar ik vraag mij af hoe dit kan gebeuren?

Hebben jullie ooit al een blessure gehad met de keeper?

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Had vandaag ook weer iets doms. Ik speelde dus Head-to-Head Seasons met Marseille. Na wat stom balverlies van de tegenstander op mijn helft geef ik een lange bal op Rémy en kan alleen op de keeper af. Gaat Rémy op de helft van zijn helft hinken, dus een blessure. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Blessures zijn soms wel echt schijt irritant. Ligt er bijvoorbeeld een speler van de tegenstander geblesseerd op de grond en jij kan er uit komen met een veel belovende aanval. Blaast de scheidsrechter af... Soms echt irritant :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook kunnen ze wat beter timen met het affluiten van de wedstrijd. Kon een paar weken geleden in de aanval, 3 aanvallers van mij tegen 1 verdediger van hem. Kan het zo uitspelen en de gelijkmaker scoren. Als ik met mijn drie aanvallers op zijn helft ben, fluit die scheidsrechter af. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De hervatting na een blessure slaat echt helemaal nergens op! Ik krijg een blessure tussen strafschopgebied en middenlijn. Ik moet wisselen want hij kan niet verder en dan staat er een van mij, een gast van de tegenstander en de scheidsrechter gewoon VOOR HET DOEL IN HET STRAFSCHOPGEBIED. En ja wat denk je, in plaats van netjes terug spelen ramt hij gewoon meteen die bal in het net. Daar gaat je voorsprong...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...