TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Nee hoor kreeg achievements van Ultimate Team, EURO 2012 Expedition-gamemode.. terwijl ik die twee modes niet speel op FIFA 12. Heb dit al eens eerder gehad eind 2011.. vind het best fijn Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 (bewerkt) In mijn tweede seizoen heb ik echt last van blessures, zo was ik op een bepaald moment zelfs 4 spelers kwijt waarvan er 2 in de basis stonden. Nu zijn er gelukkig al 2 terug in orde, maar de twee andere spelers ben ik sowieso kwijt voor de rest van het seizoen. Omdat het allebei middenvelders waren heb ik besloten om een middenvelder te gaan huren van een andere ploeg. Uiteindelijk heb ik Ronaldinho gehuurd hij is wel 35 jaar oud maar heeft nog steeds een niveau van 80. Hij heeft trouwens bij zijn eerste match al gescoord. Bewerkt: 12 mei 2012 door End Of The Riot Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 mei 2012 Rapport Geplaatst: 17 mei 2012 Ik heb eigenlijk paar carriéres openstaan, en ben net klaar met één toernooi, de FA Cup. Daarmee speelde ik met twee teams, Crawley Town en AFC Wimbledon, twee clubs uit de League Two, de vierde tier van het Engelse voetbal. Met Crawley kwam ik tot de kwartfinale, toen verloor ik van Arsenal met 3-1. Met Wimbledon ging het wat beter. Eerst won ik van Man Utd met 3-5, stond 1-3 voor, toen 3-3 en dankzij twee grote fouten van de verdediging won ik. Toen moest ik tegen de huidige kampioen van de Premier League, Man City. Met 1-3 gewonnen, heel erg geluk. In de finale moest ik tegen West Brom, die ik na penalty's won. Ben er best blij mee, met zo'n klein team het winnen. Natuurlijk ben ik met mijn carriére ook met Wimbledon gestart, aangezien ik het een toffe club vind, want de fans hebben die club opgericht toen hun club Wimbledon FC failliet ging. Het valt me op dat ik meestal kap als het ergens in december is. Ik heb geen idee waarom, maar dan heb ik het wel gezien en start ik een andere carriere. Daarom heb ik nog nooit één seizoen uitgespeeld in FIFA, maar ik ga met Wimbledon dat wel proberen, ik ga van League Two proberen naar de Premier League te gaan. Dus eerst van League Two naar League One, dan naar het Championship en dan naar de Premier League. Heb al wat leuke spelertjes binnen kunnen halen die transfervrij waren en erg jong. De basis is onder de 60, en de drie spelers die ik had gekocht waren hoger dan 60, dus gaat het spel vooral om die drie spelers heen. Ik hou jullie wel op de hoogte van de prestaties. Altijd leuk om zoiets te doen eigenlijk, hopen dat ik het deze keer wel vol ga houden. Ik speel het by the way op de PC. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 juni 2012 Rapport Geplaatst: 6 juni 2012 Mijn carriére met Wimbledon is corrupt, dus ben ik met Dortmund bezig gegaan. Voor €57.500.000 heb ik spelers verkocht, de meest dure waren vaak de meest oude, dus ik wou de ploeg verjongen en heb veel ouderen weggedaan. In de plaats kwamen Van der Wiel, Fabio, Abel Hernandez(Een wereldspits, haal hem, hij is jong maar erg goed), Ramsey eerst als optie tot huur maar ik kan hem overnemen voor 20 miljoen, ik weet niet niet of ik dat wil doen, maar hij is wel beter dan de rest in het team, en Hatem Ben Arfa. Naast natuurlijk Kagawa en Götze is dit nu een fantastisch jong team, hier is een foto van het team: Tot nu toe gaat het erg lekker in de game, ik sta zes punten los op Bayern München, die meer geld hadden voor transfers, maar ik toch niet zo leuk vond om mee te spelen, daarnaast heb ik nog het contract van Kagawa en Götze kunnen verlengen van 3 naar 4 jaar waardoor ik ze mooi langer bij mij kan houden. Tot zover de update. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) Ik heb een tip nodig voor het uitspelen van een aanval. Meestal ga ik over de flanken maar aangezien ik tegenwoordig tegen een vriend speel die me speelstyle door heeft wil ik die dus aanpassen. Schieten ging me eerst hartstikke goed af vanaf de 2e lijn, tegenwoordig lukt me dat ook niet meer en moet ik steeds via de flanken komen met bijv Van der Wiel of Anita en dan een gerichte voorzet ( 2x vierkantje ). En hopen dat de bal dan goed valt... Dus iemand goede tips hoe dit op te lossen? Ik speel met Ajax Opstelling: 4-3-3 Spelers: Vermeer Met Anita, Alderweireld, Verthongen, Van Der Wiel. Janssen, Eriksen, Enoh. Sulejmani, De Jong ( of Boerrigter ), Ebecillio. Bewerkt: 9 juni 2012 door GekkieJ01 Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Je hoeft niet persé vanaf de zijkant voor te zetten. Meestal loopt er wel een speler naast je mee, waar je de bal gewoon naar toe kan passen. Als je daarmee een versnelling doet richting goal, kan je vaak 1-op-1 komen te staan. Meestal kan je de bal ook nog wel eens afspelen, waardoor je van randje 16 kan proberen te schieten. Gewoon wat proberen. Variatie is belangrijk. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Je hoeft niet persé vanaf de zijkant voor te zetten. Meestal loopt er wel een speler naast je mee, waar je de bal gewoon naar toe kan passen. Als je daarmee een versnelling doet richting goal, kan je vaak 1-op-1 komen te staan. Meestal kan je de bal ook nog wel eens afspelen, waardoor je van randje 16 kan proberen te schieten. Gewoon wat proberen. Variatie is belangrijk. Versnellen doe ik regelmatig, op het moment dat zijn keeper dan uit komt doe ik een stiftje. Maar het gaat meer om het feit dat ik niet voorbij zijn verdediging kom. Ik kom dus niet meer 1-op-1 terwijl ik dat vroeger wel altijd kon. Ik denk dat ik het dus voortaan met een hoge pass probeer ipv steekpasses/passes. Weet iemand dus hoe ik een hoge voorzet geef? Dan laat ik Boerrigter of Sulejmani versnellen, zodat die 1-op-1 kan komen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Versnellen doe ik regelmatig, op het moment dat zijn keeper dan uit komt doe ik een stiftje. Maar het gaat meer om het feit dat ik niet voorbij zijn verdediging kom. Ik kom dus niet meer 1-op-1 terwijl ik dat vroeger wel altijd kon. Ik denk dat ik het dus voortaan met een hoge pass probeer ipv steekpasses/passes. Weet iemand dus hoe ik een hoge voorzet geef? Dan laat ik Boerrigter of Sulejmani versnellen, zodat die 1-op-1 kan komen. L1 + driehoekje; steekpass door de lucht. L1 + vierkantje kan je vanaf de zijkant gebruiken, da's een vroege voorzet. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Wat kunnen potjes soms toch verrassend zijn. Kwartfinale F.A. Cup (Tottenham vs Liverpool) sta je in de 66e minuut 0-3 achter en geef je het eigenlijk al op omdat de tegenstander gewoon beter is. Kop je 73e minuut verrassend raak vanuit een corner 1-3, schiet je 84e minuut de 2-3 erin en uiteindelijk in de blessuretijd een corner raak 3-3. Nu tweede wedstrijd. EDIT: Tweede wedstrijd gewonnen met 1-2. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Spelen jullie op legendarisch? Ik speel meestal op amateur of semi-prof omdat ik op mijn toetsenbord maar niet kan gamen. Ik wil wel hoger, maar ik heb dan eerst een controller nodig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Ik heb slechts één keer op legendarisch gespeeld om een trophy te halen. Voor de rest speel ik op wereldklasse of professioneel, hoewel wereldklasse soms ook al te moeilijk is aangezien verdedigen echt moeilijk is en de computer het veel te goed doet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 (bewerkt) En ik speel weer een gamemode meer op FIFA, namelijk Ultimate Team. Wat een awesome mode.. Mijn opstelling: Roberto (ToTY) Sergio Ramos - C. Puyol - G. Piqué - Jordi AlbaM. Ozil - Cesc Fàbregas (A) - KakàG. RossiK. Benzema - Fernando Torres And I like iit (Edited) Bewerkt: 30 juli 2012 door TekaLoca Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Ik had eerst altijd last van bijna elke wedstrijd een tegengoal en heel veel kansen tegen. dus, ik ben gaan kloten met de taktieken en heb daarmee de echte taktiek van ajax precies nagemaakt! het speelt hartstikke fijn, 7 wedstrijden gespeeld en maar 1 goal tegen en de tegenstander krijgt bijna nooit kansen ook online werkt het super! Voor iemand die de hele taktiek wil weten, ik kan hem wel ff uitbeelden Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2012 (bewerkt) Echt, ik raak gek van Real Madrid en Man City, iedereen kiest die clubs, dan laat ik ze even wat skills zien en dan rage quitten ze hé, eikels. Bij FIFA 13 ga ik veel PSG tegen komen, dat kan niet anders... Ugh, ik raak echt geïrriteerd van die jochies die dan Real of City nemen, achter staan en stoppen en dan nog eventjes wat recht willen zetten door je uit te schelden. Kom op zeg, het is een spel, wees niet zo fanatiek, echt, die zitten gewoon te janken als ze verslagen zijn. Met career mode begin ik meestal met de oude spelers verkopen en dan precies op die plekken jonkies plaatsen, zodat ik lang met die spelers doorkan. Blijft vaak toch handig, want niemand komt langs mijn verdediging. Bewerkt: 2 augustus 2012 door Gtaboy107 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Echt, ik raak gek van Real Madrid en Man City, iedereen kiest die clubs, dan laat ik ze even wat skills zien en dan rage quitten ze hé, eikels. Bij FIFA 13 ga ik veel PSG tegen komen, dat kan niet anders... Ugh, ik raak echt geïrriteerd van die jochies die dan Real of City nemen, achter staan en stoppen en dan nog eventjes wat recht willen zetten door je uit te schelden. Kom op zeg, het is een spel, wees niet zo fanatiek, echt, die zitten gewoon te janken als ze verslagen zijn. Met career mode begin ik meestal met de oude spelers verkopen en dan precies op die plekken jonkies plaatsen, zodat ik lang met die spelers doorkan. Blijft vaak toch handig, want niemand komt langs mijn verdediging. Ik heb ook echt de hele tijd van die 12-jarigen die gaan zeggen: "I'm gonna kick your ass" en al die andere onzin. Zijn ze al na drie minuten ge-Rage Quit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.