Vincent-GTA Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Hoi, Ik heb een probleem, Ik kan geen enkele Golden Film Reel vinden. Weet iemand waar dit aan licht? Avast bedankt Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Ik ben ze zelf ook niet tegen gekomen anders kun je via youtube ook wel zoeken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 (bewerkt) Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. Bewerkt: 29 mei 2011 door GrandTheftTwano Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. Dat is juist het probleem, ik heb alle locaties uitgeprint, ik heb al 10 verschilende plekken van onder tot boven onderzocht, en nog steeds geen golden film reels. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Kijk dan even naar het op Youtube. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. Dat is juist het probleem, ik heb alle locaties uitgeprint, ik heb al 10 verschilende plekken van onder tot boven onderzocht, en nog steeds geen golden film reels. Als je op die pagina kijkt, zie je er filmpjes staan. Sowieso, als je het zonder die fimpjes wilt doen, zou ik als ik jou was, in de buurt kijken per locatie. Vaak liggen ze op de meest voorspelbare plaatsen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. Dat is juist het probleem, ik heb alle locaties uitgeprint, ik heb al 10 verschilende plekken van onder tot boven onderzocht, en nog steeds geen golden film reels. Als je op die pagina kijkt, zie je er filmpjes staan. Sowieso, als je het zonder die fimpjes wilt doen, zou ik als ik jou was, in de buurt kijken per locatie. Vaak liggen ze op de meest voorspelbare plaatsen. .. en dan ga je zoeken op de meest onvoorstelbare plaatsen. En dan vind je er geen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 (bewerkt) Nou, dan gebruik ik een voorbeeld in de onderstaande spoiler (LET OP! Lezen op eigen risico). Gouden filmblik nr. 7 is te vinden binnen het gebied waar je het nr. op onderstaande kaart ziet: Nou, probeer maar eens uit te zoeken wat in dat gebied een logische locatie zou kunnen zijn. Ofwel, een locatie dat sneller opvalt. Kan je het nog steeds niet vinden? Hij ligt ergens op het golf-terrein. En dat is wat ik ermee wil zeggen. Het golf-terrein is namelijk net als een 'Landmark': het is een opvallende locatie. Zo gesnapt wat ik dus bedoel? EDIT: Oh, je snapte al wat ik bedoel. Sorry, foutje. Bewerkt: 9 juni 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Die kaart is echt heel onhandig. Ik heb het namelijk eerst met die kaart geprobeerd, maar dan loop je nog als een gek te zoeken aangezien die stippen best groot zijn en nooit op de goede plek staan. Met deze filmpjes gaat het aardig snel. Reageren
S.Knoop Geplaatst: 21 september 2012 Rapport Geplaatst: 21 september 2012 Kijk dan even naar het op Youtube. Hoe kan ik een link naar een youtube-filmje maken? Ik heb namelijk een zeer duidelijke gezien om de filmrollen te kunnen vinden. Zo heb ik ze allemaal kunnen bemachtigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.