Jump to content

[TLAD] Friend's bar


wollie1979

Recommended Posts

Ik ben pas begonnen met TLAD. Mooie uitbreiding op GTAIV, maar heb een vraag.

Tijdens 1 van de eerste missies wordt op een gegeven moment uitgelegd wat die health/respect bars links bovenin betekent. Dit heb ik helaas ff gemist en snap dus niet precies waar dit voor staat. Na enkele missies te hebben gedaan, komt dit soms even terug in beeld (links bovenin). Er staan dan een paar namen van de bendeleden (zoals Billy, Jim etc.) met daarachter een bar in donkerblauwe en lichtblauwe kleur.

Kan iemand mij uitleggen waar dit nu precies voor staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze bar is de zogenaamde toughness, dus hoe sterk ze eigenlijk zijn. Als de bar vol is betekend dit dat ze het sterkst zijn en dus langer meegaan in een gevecht.

Na elk gevecht dat je de bendeleden gebruikt zullen deze wat sterker worden, tot ze na een tijdje hun maximum bereikt hebben. Als ze doodgaan dan zullen ze simpelweg vervangen worden door een nieuw lid, waarvan de toughness terug minimaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze bar is de zogenaamde toughness, dus hoe sterk ze eigenlijk zijn. Als de bar vol is betekend dit dat ze het sterkst zijn en dus langer meegaan in een gevecht.

Na elk gevecht dat je de bendeleden gebruikt zullen deze wat sterker worden, tot ze na een tijdje hun maximum bereikt hebben. Als ze doodgaan dan zullen ze simpelweg vervangen worden door een nieuw lid, waarvan de toughness terug minimaal is.

kijk, daar hebben we wat aan! Bedankt voor je snelle reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...