KnightBob Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 (bewerkt) Hallo, Ik ben vanaf vanmorgen bezig met een cleo script te maken. Alles werkte goed totdat ik de vars ga invoegen, het 2de gedeelte: :WPODS_233. Kan ik alleen maar gebruiken, de eerste doet het helemaal niet als ik op de daarbij horende knop druk(O). Dit is het hele script: // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- thread 'WPODS' //1@ = 0 0AB4: 1@ = var 1 //0=Open //1=Closed 0AAC: 20@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_OPEN.MP3" 0AAC: 21@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_CLOSE.mp3" :WPODS_18 wait 0 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) jf @WPODS_18 if or Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) jf @WPODS_18 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //Open Weapon Pods if and 0039: 1@ == 1 0AB0: key_pressed 79 jf @WPODS_233 0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 1@ = 0 jump @WPODS_18 //Sluit Weapon Pods :WPODS_233 wait 0 if and 0039: 1@ == 0 0AB0: key_pressed 80 jf @WPODS_18 0AAD: set_mp3 21@ perform_action 1 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 1@ = 0 jump @WPODS_18 Ik kan zelf niet vinden wat ik fout heb gedaan, het zal wel een klein dingetje zijn zoals normaal :$ Bob Bewerkt: 1 juni 2011 door KnightBob Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.