Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben vanaf vanmorgen bezig met een cleo script te maken. Alles werkte goed totdat ik de vars ga invoegen, het 2de gedeelte: :WPODS_233. Kan ik alleen maar gebruiken, de eerste doet het helemaal niet als ik op de daarbij horende knop druk(O). Dit is het hele script:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'WPODS' 
//1@ = 0 
0AB4: 1@ = var 1
//0=Open
//1=Closed
0AAC: 20@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_OPEN.MP3" 
0AAC: 21@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_CLOSE.mp3" 

:WPODS_18
wait 0 
if 
  Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @WPODS_18 
if or
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO)
  Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS)
jf @WPODS_18 
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
//Open Weapon Pods
if and
0039:   1@ ==  1 
0AB0:   key_pressed 79 
jf @WPODS_233
0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 
1@ = 0 
jump @WPODS_18 

//Sluit Weapon Pods
:WPODS_233
wait 0 
if and
0039:   1@ ==  0 
0AB0:   key_pressed 80 
jf @WPODS_18
0AAD: set_mp3 21@ perform_action 1 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 
1@ = 0 
jump @WPODS_18 

Ik kan zelf niet vinden wat ik fout heb gedaan, het zal wel een klein dingetje zijn zoals normaal :$

Bob

Bewerkt: door KnightBob

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...