Jump to content

Android market herkent toestel niet


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo,mijn vader heeft een Samsung Galaxy 5 (GT-I5500) die op Android 2.2 Froyo draait.

Met het toestel zelf is niks aan de hand. Maar met Android market wel,als ik inlog en bv: Asphalt wil installeren zegt hij' Er zijn geen Android-telefoons aan dit account gekoppelt,log in met een ander account'.

Mijn vraag is nu,hoe koppel ik in godsnaam mijn toestel met mijn account ?

Heb overal gekeken bij opties en dergelijke maar heb niks gevonden,hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je aangemeld met een Google Account? En anders even bij Google.com (op je pc) kijken ;)

Ja,ben aangemeld met een Google Account.

Heb ook gekeken op Google zelf maar vond niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je aangemeld met een Google Account? En anders even bij Google.com (op je pc) kijken ;)

Ja,ben aangemeld met een Google Account.

Heb ook gekeken op Google zelf maar vond niks.

Mmmmm... En je hebt wel gewoon internet verbinding? Of nouja moet wel natuurlijk, anders kom je überhaupt niet in de Market binnen. Eens denken wat dit zou kunnen zijn.
just a thought.......

try hard resetting the phone and setting up the account when it prompts you -------- at the very beginning of the 1st time set up. i've heard sometimes people have problems setting up their accounts after they've already begun to use the phone.

Bron: http://androidforums.com/htc-hero-sprint/78044-cant-link-phone-my-google-account.html#post732748

En anders als je nou eens hier inlogt en dan probeert iets te installeren? Dan vraagt ie je land en je nummer, en dan herkent ie je telefoon misschien, althans bij mij wel vanochtend. Ik zou dit eerst proberen aleer je hem terugzet op fabrieksinstellingen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben daar ingelogt,en als ik daar iets probeer te installeren geeft hij die melding dus.

En ik wacht nog even of er nog andere ideeen zijn dan meteen een hard reset uit te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

En als je nou vanaf de Market op de telefoon iets download? :)

Had ik nog niet geprobeerd,maar heb hier geen draadloos internet. Dus kan het nu niet even doen,maar zal het zeker doen als de mogelijkheid er is. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

En als je nou vanaf de Market op de telefoon iets download? :)

Had ik nog niet geprobeerd,maar heb hier geen draadloos internet. Dus kan het nu niet even doen,maar zal het zeker doen als de mogelijkheid er is. Bedankt!

Okee. Dat is namelijk een mogelijkheid, dat je het eerst via de telefoon moet activeren ofzo. Als je draadloos internet hebt gelijk proberen ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had verschillende keren internet,maar eerlijk gezegd ben ik het vergeten.

Vandaag kwam ik erop en ik had internet dus ik heel blij Market,en toen moest ik inloggen en ik wist met wachtwoord niet meer...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...