Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 (bewerkt) Zojuist heeft Nintendo op zijn persconferentie officieel zijn volgende console aangekondigd genaamd de Nintendo Wii U. Verdere info omtrent deze console post ik z.s.m. in dit topic. Games: Lego City Stories Tom Clancy's Ghost Recon Online Darksiders II Tekken Batman: Arkham City Assassin's Creed Aliens Colonial Marines Ninja Gaiden III: Razor's Edge Battlefield 3 Dirt Metro: Last Light Feiten: Als je op de televisie aan het spelen bent en iemand anders wilt tv kijken dan kan je op je controller verder spelen omdat er een beeldscherm in zit. Met het beeldscherm in de controller die overigens een touch-screen bevat kan je erg leuke dingen doen die de game op het scherm op de televisie beïnvloeden. De controller heeft een 6.2 inch scherm. Alle Wii games, Wii motion controllers etc zijn te gebruiken op de Wii U. Bewerkt: 7 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Moet wel een flinke controller zijn, wilt er een fatsoenlijk scherm in zitten die niet 1x1cm is Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik zag het net op E3, zeer grote controller. Soort Ipad alleen kleiner. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Ik zit nu de E3 persconferentie van Nintendo te bekijken en ik vind de nieuwe console heel indrukwekkend. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Van wat ik gezien heb lijkt de WII U anders dan de WII, je hoeft minder te bewegen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Het lijkt een soort van Geupgrade Wii met nieuwe mogelijkheden. De meeste joysticks, games etc van de Wii zijn nog bruikbaar. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Je komt de laatste tijd met veel nieuws kenny maar de Wii interreseerd me eigenlijk niet sorry Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Je komt de laatste tijd met veel nieuws kenny maar de Wii interreseerd interesseert me eigenlijk niet sorry Je bent niet alleen op dit forum, anderen kunnen wél interesse hebben. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Het filmpje wat op de E3 werd getoont met de mogelijkheden van de Nintendo Wii U. Erg leuk om nog eens te bekijken, vooral voor de mensen die de persconferentie van Nintendo niet hebben bekeken. http://www.youtube.com/watch?v=z3ud9i-rT9g&feature=player_embedded Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Je mag veel zeggen over nintendo maar ze zijn in ieder geval origineel. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Daar ben ik het ook zeker mee eens! Alleen het is wel zo dat qua graphics komt hij nu eindelijk in de buurt van de PlayStation 3 en Xbox 360. Ze willen graag ook de Hardcore gamers bereiken alleen ik denk dat ze dat nog steeds niet gaan doen. Ook al komen er nu games op als Battlefield 3. Ik heb ook her en der al reacties gezien waarbij ze zeggen van prachtig dat Battlefield 3 naar de Wii U komt maar ik heb al een Xbox of PlayStation dus waarom zou ik een Wii U kopen. Als ze de hardcore gamers willen aantrekken hadden ze de graphics van de PlayStation 3 & Xbox 360 moeten overtreffen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Deze lijkt me veel minder leuk Geef mij de wii die nu uit is maar Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 ...Ze willen graag ook de Hardcore gamers bereiken alleen ik denk dat ze dat nog steeds niet gaan doen... Zo hee, en wat denk je dan van Lego City Stories? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Dude, het is lego... En de makers van die game hebben zelf gezegt het kindvriendelijk te houden... Reageren
TomFurga Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Door de in mijn bericht hoopte ik duidelijk te maken dat mijn opmerking niet serieus was. Het zal de hardcoregamer inderdaad niet aanspreken, maar voor een verstokte GTA-fan kan het een leuke aanvulling op zijn collectie zijn, ook al is ie kindvriendelijk. Als er wat meer bekend is van die game, reviews en gameplay-beelden, en hij voor de PSP beschikbaar komt, dan wil ik hem misschien wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.