Jump to content

Het grote: Nintendo Wii U topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
Zojuist heeft Nintendo op zijn persconferentie officieel zijn volgende console aangekondigd genaamd de Nintendo Wii U. Verdere info omtrent deze console post ik z.s.m. in dit topic. :tu:


Games:
  • Lego City Stories
  • Tom Clancy's Ghost Recon Online
  • Darksiders II
  • Tekken
  • Batman: Arkham City
  • Assassin's Creed
  • Aliens Colonial Marines
  • Ninja Gaiden III: Razor's Edge
  • Battlefield 3
  • Dirt
  • Metro: Last Light


Feiten:

  • Als je op de televisie aan het spelen bent en iemand anders wilt tv kijken dan kan je op je controller verder spelen omdat er een beeldscherm in zit.
  • Met het beeldscherm in de controller die overigens een touch-screen bevat kan je erg leuke dingen doen die de game op het scherm op de televisie beïnvloeden.
  • De controller heeft een 6.2 inch scherm.
  • Alle Wii games, Wii motion controllers etc zijn te gebruiken op de Wii U.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Je komt de laatste tijd met veel nieuws kenny :) maar de Wii interreseerd interesseert me eigenlijk niet sorry

Je bent niet alleen op dit forum, anderen kunnen wél interesse hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het ook zeker mee eens! Alleen het is wel zo dat qua graphics komt hij nu eindelijk in de buurt van de PlayStation 3 en Xbox 360. Ze willen graag ook de Hardcore gamers bereiken alleen ik denk dat ze dat nog steeds niet gaan doen. Ook al komen er nu games op als Battlefield 3. Ik heb ook her en der al reacties gezien waarbij ze zeggen van prachtig dat Battlefield 3 naar de Wii U komt maar ik heb al een Xbox of PlayStation dus waarom zou ik een Wii U kopen. Als ze de hardcore gamers willen aantrekken hadden ze de graphics van de PlayStation 3 & Xbox 360 moeten overtreffen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Door de :bonk: in mijn bericht hoopte ik duidelijk te maken dat mijn opmerking niet serieus was.

Het zal de hardcoregamer inderdaad niet aanspreken, maar voor een verstokte GTA-fan kan het een leuke aanvulling op zijn collectie zijn, ook al is ie kindvriendelijk.

Als er wat meer bekend is van die game, reviews en gameplay-beelden, en hij voor de PSP beschikbaar komt, dan wil ik hem misschien wel. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...