Jump to content

Bildenberg meeting in Zwitserland


Ferrigno

Recommended Posts

Beste GTAforum members,

Ik maak me zorgen...

Donderdag 9 juni kwam het weer even kort in beeld bij Editie NL. Het is alweer zover, de Bildenberg groep heeft weer een zwaar beveiligd meeting in Zwitserland. Ik kan het gewoon niet begrijpen waarom de grote media geen aandacht hieraan besteed. De grote elite komt weer bijeen in het geheim en zitten vervolgens in een verschrikkelijk zwaar beveiligd hotel een meeting te houden.

Waarom wil de media hier geen aandacht aan besteden? Het zijn de grootste invloedrijke mensen van de wereld die daar zitten.

Hier een aantal personen die daaraan deelnemen:

Onze koningin Beatrix

David Rockefeller - Eigenaar van de Federal Reserve (grootste privé bank van de wereld.

Ted Turner - Eigenaar van de CNN en andere grote media zenders.

Ben Bernanke - Momenteel chairman van de Federal Reserve

Kortom de eigenaren van de grootste multinationals en van centrale banken komen bijeen en worden zo extreem beveiligd dat onze ministers niet eens zo behandeld worden.

Hieronder zie je een filmpje waarin het vanaf 03:00 goed beschreven wordt wie deze mensen eigenlijk zijn.

Deze meneer die jullie te zien krijgen volgt het Bilenbergroup al meer dan 10 jaar en probeert hun nieuwe meetings goed bij te houden.

Ik ben het persoonlijk met hem eens, men moet leren wie deze mensen zijn, hun geschiedenis kennen en wat hun invloed op de wereld is.

Dan zul je zien dat al die kleine details een logisch beeld wordt.

En wie is de baas hier:

Graag jullie mening hierover en wat jullie hiervan vinden.

En ik zou ook graag willen dat mensen respectvol blijven en normale discussies voeren ipv kinderachtige statemens te maken.

Wie kinderachtig reageert en begint de boel te trollen wordt gereport.

Bewerkt: door Ferrigno
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak me er niet druk om. Bij de lokale snackbar overleggen alle "koks" ook alles in vergaderingen waar ik als buitenstaander niet bij mag zijn. Zij kunnen in die vergaderingen ook bepalen vergif in het eten te doen, zonder dat iemand dat van te voren zou weten. Maar die kans is zo ongelooflijk klein en het zou zo ongelooflijk doelloos zijn dat ik mij daar absoluut niet druk om maak. Zelfde met die Bildenberg.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen vast wel iets te bespreken hebben en het publiek hoeft nou eenmaal niet alles te weten, Meer is het niet, en de beveiliging is logisch er zitten nou eenmaal veel belangrijke mensen daar. En vergelijken met beveiliging van ministers kan ook niet echt, Ik woon in Den Haag en als ik in de buurt van de 2de kamer ben zie ik zat ministers zonder beveiliging lopen, eigenlijk alleen maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een puntje wat mij al eerder opviel: waarom noem jij de Federal Reserve een private bank? Volgens mij is dat gewoon de centrale bank van Amerika. En dat is wiki het met me eens. Kan je overigens kinderachtige statements eens uitleggen? Want persoonlijk vind ik iets schreeuwen en vervolgens aan komen zetten met een rapport van 800 pagina's waar het ergens instaat ook vrij kinderachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een puntje wat mij al eerder opviel: waarom noem jij de Federal Reserve een private bank? Volgens mij is dat gewoon de centrale bank van Amerika. En dat is wiki het met me eens. Kan je overigens kinderachtige statements eens uitleggen? Want persoonlijk vind ik iets schreeuwen en vervolgens aan komen zetten met een rapport van 800 pagina's waar het ergens instaat ook vrij kinderachtig.

Omdat de Federal Reserve een prive bank is. Het is niet van de overheid. Het heet misschien zo. Zie de 1913 act.

Het wordt gerund door groep internationale bankiers o.a. Rockefellers en Rothchilds. Zij bepalen hoeveel zij geld mogen drukken en aan wie uitgeven. Daar heeft de Amerikaanse overheid niks over te zeggen. Met andere woorden de touwtjes in handen hebben.

Kinderachtige statemens?

Zie hieronder. Mensen die van onderwerk afdwalen en patat kraampjes erbij halen en over naamwijzigingen gaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, zullen we nog één keer proberen om hier een normale discussie plaats te laten vinden? Ik heb het topic opgeschoond, en verwacht nu normale posts die ontopic zijn. Wie daar niet aan mee wil doen, dient uit dit topic te blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het op zich een interessant gegeven; de machtigste mensen ter wereld die bepaalde onderwerpen bespreken en zo mogelijk onze toekomst bepalen. Gezien het feit dat dit al jaren gebeurd (De eerste bijeenkomst was in 1954) en het naar mijn idee prima gaat, maak ik er verder geen probleem van. Meer info hier

In de openingspost staat dat de media er geen aandacht aan besteedt. Dit klopt volgens mij niet, want ik heb het langs zien komen in het nieuws. Er werd kort bij stilgestaan dat er weer zo'n meeting was en dat o.a. onze koningin er bij was. Verder heeft het ook weinig zin om er over te berichten, want er valt niks te berichten: Alles wat besproken wordt houdt men binnenskamers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het op zich een interessant gegeven; de machtigste mensen ter wereld die bepaalde onderwerpen bespreken en zo mogelijk onze toekomst bepalen. Gezien het feit dat dit al jaren gebeurd (De eerste bijeenkomst was in 1954) en het naar mijn idee prima gaat, maak ik er verder geen probleem van. Meer info hier

In de openingspost staat dat de media er geen aandacht aan besteedt. Dit klopt volgens mij niet, want ik heb het langs zien komen in het nieuws. Er werd kort bij stilgestaan dat er weer zo'n meeting was en dat o.a. onze koningin er bij was. Verder heeft het ook weinig zin om er over te berichten, want er valt niks te berichten: Alles wat besproken wordt houdt men binnenskamers.

Klopt en ik denk ook dat zij wereldwijd beleid voeren. Je ziet ook vaak dat er na die meetings de olieprijzen bijvoorbeeld omhoog gaan, banken falliet gaan of dat er nieuwe chaos is midden in weet ik veel waar.

Over dat media gebeuren. Er wordt inderdaad heel kort wat over verteld maar lang niet zoveel aandacht besteed als ze dat doen bij de verkiezingen wat in mijn beeld een marionetten theater is.

Dus er mag wel wat druk daarop worden gezet. Want Rutte gaat niet bepalen hoeveel zij terug moeten betalen aan de centrale banken dat bepalen de centrale banken. Als je eens de documentaires bekijkt over het huide monetaire systeem dan weet je dat het eigenlijk een dikke fraude is en weer zie je wie daar boven staan en wie aan de touwtjes trekken.

En @ Nandrodavids, bedankt voor het verschonen!

Link to comment
Delen op andere websites

Birds of feather flock together. Maar het is niet omdat het machtige personen zijn, dat ze daar ook een aanslag op de wereldmacht beramen ofzo. Laat ze maar gezellig hun praatje hebben, ze komen al zo lang samen en ik zie er niets ergs in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk er een beetje hetzelfde over. Het deed me in eerste instantie denken aan de vrijmetselarij. Het doet een beetje hetzelfde aan, maar dan minder met de focus op het zweverige, maar meer op het feitelijke.

Ik zie er trouwens geen kwaad in. Ik erger me bijvoorbeeld rot dat er bij "onze jongens" in het buitenland bij de eerste de beste kogel die een woonhuis schampt, een compleet media-circus over Defensie en bijbehorend Ministerie en Tweede Kamer heen valt.. Kom op, het is hun werk, laat ze het dan doen. Als ze straks allemaal moeten vrezen voor een civiele aanklacht bij alles wat ze doen, zijn ze teveel angsthaas om hun eigen land te verdedigen, laat staan inspanning leveren voor "vreemden" in andere landen.

Je kan in dit land nog geen scheet laten of alles wordt al in twijfel getrokken. Het stemt me juist gerust, de wetenschap dat Beatrix daar samen met een paar hoge omes uit Nederland onze belangen bevecht, misschien wel met dusdanig schunnig taalgebruik waarvoor Wilders haar zou proberen af te zetten. Fijn dat de invloedrijke lui des aards de mogelijkheid hebben om zonder bemoeienis van burgers, media of politiek de mogelijkheid creëren voor zichzelf om even gezamenlijk te brainstormen over wat echt belangrijk is, zonder dat iedereen daar gelijk over begint te zeiken.

Voor vijftien á twintig jaar terug kreeg je alleen mee wat op het journaal was (dezelfde dag, een paar uur later) of wat in de krant stond (een dag later) en daar moest je het mee doen. Klein regionaal nieuws, wat landelijk en wat buitenlands. Goed over nagedacht door de journalist en bijgeschaafd door de eindredacteur. Heel anders dan tegenwoordig, nu alles wat wordt ontdekt gelijk op internet komt te staan en gelijk dusdanig wordt verspreid dat het niet meer terug te halen is.

Ik zeg niet dat altijd alles de doofpot in moet, maar niet alles hoeft breeduit uitgemeten te worden in de media. Binnenskamers is niets mis mee. Het zal me weinig interesseren wat de Bilderberg Groep bekokstooft, ik heb er nog nooit hinder van ondervonden. Ik hoop trouwens dat ze het nog even over Griekenland gaan hebben, en daar dan besluiten om het land op te kopen of failliet te laten gaan. Als de multinationals er namelijk de stekker uittrekken, is het snel afgelopen met Griekenland. Is net als een pleister; Het mag dan even hevig zeer doen om zo de stekker eruit te trekken, maar als men langzaam aan (en dus met openlijke media-aandacht, wat munitie levert aan de linkse lobby) er tien jaar over gaat kloten, is de puinhoop alleen maar erger.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb ik een vraag aan jullie:

Als je de geschiedenis van deze mensen kijkt en ziet wat ze beheren. Wie denk je dan dat wereldwijd beleid voert? Die marionetten in de tweede kamer met hun schitterende woorden en beloftes of mensen die eigenaren zijn van de grootste multinationals en centrale banken?

Als je naar de eerste post kijkt van dit topic en dat fragment met Harry Mens, vind ik dat hun erg goed op de hoogte zijn en niet in dat politieke propaganda trappen.

Ik zie politici als de managers voor het land. De echte beslissingen komen van bovenaf en worden door de managers voorgesteld aan de grote massa.

Misschien kan ik er ook naast zitten maar als je het beetje onderzoekt dan zie je dat er logische dingen naar boven komen. Illuminati, Bildenberg of New World Order. Het heet eigenlijk Vrijmetselarij.

Link to comment
Delen op andere websites

Onze regering doet wel dergelijk iets. Jij kunt gewoon zelf in de politiek stappen als jij dat wilt, een complot, ok, maar dit gaat wel heel erg ver. Je ziet veranderingen met de verschillende regeringen. Ik denk niet dat zo een groep over de wereld regeert hoor. Ik denk niet dat alle wereldleiders daarbij zijn en voor zover ik weet kan jij even veel invloed hebben met goede ideeën (en geluk natuurlijk) als ieder ander. Dus ik denk "de marrionetten in de tweede kamer"

Waarom zouden die bedrijven over de wereld willen regeren?

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb ik een vraag aan jullie:

Als je de geschiedenis van deze mensen kijkt en ziet wat ze beheren. Wie denk je dan dat wereldwijd beleid voert? Die marionetten in de tweede kamer met hun schitterende woorden en beloftes of mensen die eigenaren zijn van de grootste multinationals en centrale banken?

Er is geen wereldbeleid, in iedergeval niet in de vorm die jij het bedoelt. De regeringen van landen werken met elkaar samen en komen elkaar tegemoet in regels en financiële afspraken. Ijsland zal niet zijn wanneer wij hen geen financiële hulp gaven, Griekenland hebben we ook van het randje van de klif gered en zo zijn er nog vele landen meer die door dit 'wereldbeleid' de kop boven het water heeft gehouden. Directeuren van banken en multinationals zijn belangrijk, die zijn meerdere levens van personen waard. Wanneer een bank omvalt, valt een land om, denk hierbij aan Ijsland met Icesave, de bank viel om, het land viel om. Hierdoor is het van dusdanig belang dat de overheid zich goed met de bank bemoeit. Het is niet andersom, een bankdirecteur neemt besluiten in de bank (die dan via de overheid ook moeten worden goedgekeurd mits grootschalig), maar de bankdirecteur neemt geen besluiten over een land.

Als je naar de eerste post kijkt van dit topic en dat fragment met Harry Mens, vind ik dat hun erg goed op de hoogte zijn en niet in dat politieke propaganda trappen.

Ik zie politici als de managers voor het land. De echte beslissingen komen van bovenaf en worden door de managers voorgesteld aan de grote massa.

Misschien kan ik er ook naast zitten maar als je het beetje onderzoekt dan zie je dat er logische dingen naar boven komen. Illuminati, Bildenberg of New World Order. Het heet eigenlijk Vrijmetselarij.

Je ziet politici als managers van het land? Daar zit je dus al fout. Dit is een democratie, wij, alle 16.531.294 (2009) Nederlanders, wij zijn de managers van het land! Vinden wij een regeltje niets, dan protesteren wij, vinden wij dat er een regeltje moet komen of moet worden gewijzigd, dan protesteren wij. Protesteren in de vorm van een grote groep de straten op, of protesteren in de vorm van een eigen politieke partij maken. Zijn de mensen het met je eens, kom je hoog, ben je een ramdebiel met flut voorstellen, dan lachen ze om je. Dat is nou democratie. Democratie is niet dat 'alle politici', alle 150 leden van de tweede kamer en alle 75 leden van de eerste kamer, die door ons worden gekozen, zijn geen managers. Godzijdank niet. Vele politici zitten uit hun neus te eten in de 2e kamer en steken hun handje op wanneer het moet (als voorbeeld dan).

Dan een vraag aan jou, en alle mensen die geloven in de Bilderberggroep, (K)Illuminati en The New World Order;

Stel jullie hebben gelijk, stel dat er daadwerkelijk degelijke groepen zijn, dan wat? Dan is de armoede de wereld uit? Dan weet je eindelijk wie 'de ekte ekte baas' is? Het maakt geen fluit uit of je het wel of niet weet, verandering zal er namelijk toch niet komen. Wij zijn in een dusver stadia dat we het gewoon slikken, in dit stadia vinden wij het allemaal wel lekker gaan en we zijn niets anders gewend. In dit stadia is de mensheid gelukkig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...