Jump to content

Wat verzamel jij?

Wat verzamel jij?  

58 leden hebben gestemd

1. 1. Wat verzamel jij?

• Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

1 Ik spaar goed kwalteit Led-zaklampen van het merk fenix.

2 mercandise popetjes van games zoals halo eh duke nukem forever enz.

• Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GuitarGuy666

20

• 1974

6

• TekaLoca

5

• myron.b

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik spaar kentekens en hectometerpalen.

Waar haal je die paaltjes vandaand? Sta je naast de snelweg paaltjes uit de grond te trekken?

OT: Ik verzamel geld,dure elektronische dingen en telaatbriefjes op school.

Geplaatst:

Verstand en wijsheid. Het wil alleen nog niet zo goed lukken. :-(

whaha :schater:

Wijsheid leert men,

Verstand krijgt men mee...

Slimheid is het relativeren en combineren van verstand, met wijsheid in en buiten de sociale omgeving.

Geplaatst:

Buitenlands munten heb er al 32 munten elk van verschillende landen en mijn oom rijd vaak dronken en krijgt van de politie zo'n bob sleutelhangertje.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Stenen. Niet veel maar als ik een mooie vindt neem ik het meestal mee of ik gooi ze weg of weet ik veel icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

trouwens dit kwam nog in me op toen ik ff wat rond snuffelde op zolder zag ik een hele doos vol met Hot Wheels autotjes :) daar heb ik me vroeger veel mee vermaakt. :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Eigenlijk spaar ik op het moment auto emblemen/logo's, maar enkel van bepaalde merken wat sommige wil ik er niet tussen hebben liggen.

Atm heb ik dit:

img0496ag.jpg

Zeggg, jij gaat toch niet stiekem met schroevendraaiertjes langs auto's he in het donker? :bonk:

:D

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik spaar treinkaartjes. En treinkaartjes van m'n eigen reizen tellen niet.

Ik heb er al een luttele twee. Ééntje is van... eh... iets met een G... nou ja, één van de volgende;

Gaanderen - Gaarkeuken - Gaast - Gaastmeer - Galder - Gameren - Gammelke - Gapinge - Garderen - Garijp - Garmerwolde - Garminge - Garnwerd - Garrelsweer - Garsthuizen - Gassel - Gasselte - Gasselterboerveen - Gasselterboerveenschemond - Gasselternijveen - Gasselternijveenschemond - Gastel - Gasteren - Gasthuis - Gauw - Gebroek - Geelbroek - Geersbroek - Geersdijk - Geertruidenberg - Geervliet - Gees - Geesbrug - Geesteren (Gelderland) - Geesteren (Overijssel) - Geeuwenbrug - Geffen - Gelderingen - Geldermalsen - Gelderswoude - Geldrop - Geleen - Gellicum - Gelselaar - Gemert - Gemonde - Genderen - Gendringen - Gendt - Genemuiden - Genhout - Gennep - Genum - Gerkesklooster - Gerner - Gersloot - Gerwen - Geulhem - Geulle - Geulle aan de Maas - Geverik - Geysteren - Giekerk - Giesbeek - Giessen - Giessenburg - Giessendam - Gieten - Gieterveen - Giethmen - Giethoorn - Gilze - Glane - Glanerbrug - Glimmen - Godlinze - Goedereede - Goënga - Goëngahuizen - Goes - Goingarijp - Goirle - Goor - Gorinchem - Gorpeind - Gorredijk - Gorssel - Gortel - Gouda - Goudriaan - Goudswaard - Gouderak - Goutum - Graauw - Graetheide - Grafhorst - Graft - Gramsbergen - Grashoek - Grathem - Grave - Greffelkamp - Greonterp - 's Grevelduin-Capelle - Grevenbicht - Griendtsveen - Grijpskerk - Grijpskerke - Grijzegrubben - Groede - Groenekan - Groeningen - Groenlo - Groenveld (Harenkarspel) - Groenveld (Venlo) - Groesbeek - Groessen - Groet - Groetpolder - Grolloo - Groningen - Gronsveld - Groot-Abeele - Groot Dochteren - Groot Haasdal - Groot-Ammers - Groote Keeten - Grootebroek - Grootegast - Grootschermer - Grosthuizen - Grouw - Grubbenvorst - Gulpen - Guttecoven

naar Enschede.

Die andere ging vanaf Groningen helemaal naar Groningen.

(EDIT: Die eerste was Geerdijk - Enschede)

Bewerkt: door SpacyColours
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik verzamel geld, en ik ga denk ook maar Zippo's sparen :clown:

Weer een nieuwe hobby, je kan ook echt alles sparen he, als je maar de plaats ervoor hebt :sigaar:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vroeger toen ik een jaar of 5/6 was verzamelde ik keuken en wc rollen. Ik wou er een hele lange knikkerbaan van maken maar het lukte nooit :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...