Jump to content

Wat verzamel jij?


GuitarGuy666

Wat verzamel jij?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat verzamel jij?

    • Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2


Recommended Posts

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    20

  • 1974

    6

  • TekaLoca

    5

  • myron.b

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan het nog geen verzameling noemen, maar ik vind het heel leuk om albums te kopen van bands die ik echt leuk vind. Ik heb er nu 3 zelf gekocht, alledrie van AC/DC. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het nog geen verzameling noemen, maar ik vind het heel leuk om albums te kopen van bands die ik echt leuk vind. Ik heb er nu 3 zelf gekocht, alledrie van AC/DC. :$

Komt nog wel, wacht maar :7 . Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het nog geen verzameling noemen, maar ik vind het heel leuk om albums te kopen van bands die ik echt leuk vind. Ik heb er nu 3 zelf gekocht, alledrie van AC/DC. :$

Komt nog wel, wacht maar :7 .

Ondertussen mijn verzameling bijgevuld met ZZ Top Greatest Hits, en een paar albums van queen waaronder Made In Heaven, The Miracle en Some Kind Of Magic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het nog geen verzameling noemen, maar ik vind het heel leuk om albums te kopen van bands die ik echt leuk vind. Ik heb er nu 3 zelf gekocht, alledrie van AC/DC. :$

Komt nog wel, wacht maar :7 .

Ondertussen mijn verzameling bijgevuld met ZZ Top Greatest Hits, en een paar albums van queen waaronder Made In Heaven, The Miracle en Some Kind Of Magic.

Well Then :7 .
Link to comment
Delen op andere websites

35k93cg.jpg

Allemaal gitaar spullen/troep. Ik heb vele malen meer spullen, maar om daar nou allemaal foto's van te gaan maken gaat me toch iets te ver. :puh:

sobuv6.jpg

En mijn beginnende muziek verzameling.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt iets wat ik echt verzamel. Maar ik vind het wel leuk om aparte stickers te vinden en op een oud verkeersbord te plakken wat op mijn kamer hangt. (Vroeger met vuurwerk eraf geknald hihi :$) Er zit bijvoorbeeld een GTA IV logo sticker op, een GTAGames sticker(oude print met Niko Bellic) Limited edition Starcraft sticker en voor de rest nog wat dingen van vroeger.

Met die foto heb ik toen een troostprijs gewonnen met de GTAGames verjaardagsactie 2012. Hier staat de betreffende foto in de galerij.

Buiten stickers spaar ik dus niet echt iets. Vroeger spaarde ik wel Power Unlimited magazine, wat eigenlijk vanzelf ging want ik had een abbonement. En als ik echt ver terug ga in de tijd spaarde ik flippo's, knikkers en dat soort ongein. Iets later kwamen de Yugioh en Pokémon kaarten, maar die verloren mijn interesse snel.

Wat me wel leuk lijkt om te verzamelen zijn exlusieve dranken en flessen, Royal Dragon Vodka bijvoorbeeld is een exlusieve Vodka met een hand geblazen fles met een draak ín de fles. Tevens ook gouden flakes van 23 karaats. Lijkt me overigens wel een dure hobby. De middelste fles op de afbeelding in de link kost maar liefst €90.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Poe vroeger spaarde ik van alles.hot wheels auto's.Looney tunes flippos.Donald ducks.(wat had ik daar veel van)

En knikkers.stenen.kastanjes.

Dat was het volgens mij van mijn jeugd.

Op dit momment spaar ik nog maar 1 ding en dat zijn plectrums

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

13z3ino.jpg

14tni1f.jpg

15hz7fo.jpg

De eerste foto is helaas heel wazig. :( Maar dit is mijn verzameling tot nu toe. :D Ik heb al mijn albums van AC/DC op mijn plank tentoon gesteld. Daarnaast heb ik nog wat albums van onder andere queen, U2 en zz top. Ik heb nog veel meer, maar dat ligt allemaal op mijn broers kamer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...