Jump to content

Wat verzamel jij?

Wat verzamel jij?  

58 leden hebben gestemd

1. 1. Wat verzamel jij?

• Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Schaalmodellen van ferrari's en lamborghini's, meestal van bburago. Naja, eerder veel gedaan, nu niet meer eigenlijk. En suske & wiske's. Heb daar de complete verzameling van, tenminste vanaf 67. Ook een paar oude nummers ertussen, die nog in het zwart wit werden afgedrukt. Probeer het nu een beetje op peil te houden door de nieuwste editie aan te schaffen.

Games reken ik niet tot verzamelobject.

• Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GuitarGuy666

20

• 1974

6

• TekaLoca

5

• myron.b

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

als ik oude platenzaakjes afsneup zoek ik altijd LP's voor een aardig prijsje heb er nu zelf al een stuk of 20' gekocht + de LP's van mij ouders, zit ik nu op zo'n stuk of 50.

Geplaatst:

Ik verzamel dierentuin plattegronden en gidsen(boekjes). Maar dan wel van de dierentuinen die ik zelf heb bezocht.

Snap alleen niet waarom er batterijen en schroeven en spijkers in de poll staan. Wie verzamelt er nou deze dingen?

Geplaatst: (bewerkt)

Snap alleen niet waarom er batterijen en schroeven en spijkers in de poll staan. Wie verzamelt er nou deze dingen?

Sokko6.JPG

"Heb je daar soms problemen mee?"

Bewerkt: door SpacyColours

Absoluut niet, maar kan me zo direct wel andere dingen bedenken die vaker worden verzameld dan batterijen bijvoorbeeld. Of ben jij toevallig 1 van de weinigen die batterijen verzameld.

Bewerkt: door Mazzeltje
Geplaatst:

Dat is waar.

Het is trouwens ook niet helemaal veilig om die dingen te bewaren. Tijdje terug ging ik m'n bureau eens opruimen, en had uiteindelijk een hele zak vol aan lege batterijen waarvan ik te lui was om weg te gooien, maar één daarvan was dus gaan lekken, en dat spul is dus niet bepaald hygiënisch. :puh:

Geplaatst:

Ok intressant. Mag ik dan vragen wat je zo intressant vind aan batterijen. Ik heb op mijn werk nog wel wat batterijen voor je. :puh: Dikke 12V accus voor vrachtwagens. :bier:

Geplaatst:

Ok intressant. Mag ik dan vragen wat je zo intressant vind aan batterijen. Ik heb op mijn werk nog wel wat batterijen voor je. :puh: Dikke 12V accus voor vrachtwagens. :bier:

Haha, jottem!! ;)

Nee hoor, ik verzamelde ze niet met opzet, was gewoon te lui om ze weg te doen steeds. :puh: Heb ik eigenlijk met alles wel... en daarom kan ik om de zoveel tijd hele vuilniszakken wegbrengen als ik m'n kamer weer eens heb opgeruimd.

Trouwens, mijn trein-kaartjes verzameling is ook een beetje sporadisch geworden. No pun intended

Geplaatst:

Momenteel 'verzamel' ik Donald Duck's. Mijn eerste is nummer 25 uit 2005. Ben dus al ruim 7 jaar abonnee. En dat blijft de komende jaren nog wel even doorgaan, hoor. :)

Heb hier daarnaast ook best veel Donald Duck pockets (ook mini en dubbelpockets), Extra's, vakantieboeken enzovoorts liggen. Maar de afgelopen twee jaar heb ik alleen nog maar gewone Donald Duck binnen gekregen, omdat ik die al vanaf het begin van mijn oma's en opa's of m'n ouders betaald krijg. :puh: En als ze dat trouwens niet meer zouden doen, dan zou ik zelf alsnog ervoor gaan zorgen dat ik de Donald Duck gewoon binnen blijf krijgen.

Vroeger spaarde ik altijd bussen. Heb er dan ook een paar dure tussen staan. Maar dat doe ik sinds een paar jaar ook al niet meer. Heb de bussen natuurlijk nog wel, hoor. :puh: Evenals de 1000 autootjes (ja, heb er echt zoveel :7).

Momenteel 'verzamel' ik Donald Duck's. Mijn eerste is nummer 25 uit 2005. Ben dus al ruim 7 jaar abonnee. En dat blijft de komende jaren nog wel even doorgaan, hoor. :)

Heb hier daarnaast ook best veel Donald Duck pockets (ook mini en dubbelpockets), Extra's, vakantieboeken enzovoorts liggen. Maar de afgelopen twee jaar heb ik alleen nog maar gewone Donald Duck binnen gekregen, omdat ik die al vanaf het begin van mijn oma's en opa's of m'n ouders betaald krijg. :puh: En als ze dat trouwens niet meer zouden doen, dan zou ik zelf alsnog ervoor gaan zorgen dat ik de Donald Duck gewoon binnen blijf krijgen.

Hey, ik ook. Heb ze vanaf 1990 ongeveer allemaal (heb laatst van een vriendin een enorme stapel gekregen) tot aan (ironisch genoeg) ergens in 2005. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours

Het is misschien een simpele verzameling, maar ik verzamel eigenlijk stripboeken van 1 bepaalde reeks: FC De Kampioenen. :puh:

Dat WAS ook een (humoristisch) Belgisch tv-programma, maar dat is helaas gestopt, de strips gelukkig niet. :D

Ik verzamel deze strips nu al een aantal jaar, en ik heb dus ook een hele collectie. :puh:

Er zijn denk ik een stuk of 72 strips uit nu, en ik durf toch zeggen dat ik er zeker 65 van heb. En ja, ik lees deze strips ook regelmatig opnieuw. :puh:

Ik heb ook een heleboel Kipling aapjes. Ik weet eigenlijk niet meer of ik deze vroeger spaarde, maar ik zou niet weten hoe ik anders aan misschien wel 15-20 van zo'n apen kom. :puh:

Bewerkt: door vice
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Hey, ik ook. Heb ze vanaf 1990 ongeveer allemaal (heb laatst van een vriendin een enorme stapel gekregen) tot aan (ironisch genoeg) ergens in 2005. :puh:

Ik ben er in 2010 mee gestopt, ik was sinds 2001 lid. Maar goed ik lees die duckies toch niet meer allemaal, en als ik ze allemaal lees ben ik halverwege de eerste vergeten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...