Jump to content

Wat verzamel jij?

Wat verzamel jij?  

58 leden hebben gestemd

1. 1. Wat verzamel jij?

• Munten
      6
    • postzegels
      1
    • blikjes
      1
    • CD's
      9
    • batterijen
      1
    • schroefen en spijkers
      2
    • iets anders, namelijk:
      41
    • supermarktspaardingen
      2
    • LP's/Singles
      2
    • Games
      3
    • Films
      2

Recommended Posts

• Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GuitarGuy666

20

• 1974

6

• TekaLoca

5

• myron.b

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die heel flauw 'geld!' roept. Eigenlijk spaar of verzamel ik niet echt iets. :puh:

Geplaatst:

De Call Of Duty Reeks.

Call Of Duty wordt steeds slechter en toch koop ik het. :puh:

Dit.

Ik hoef alleen nog World At War en mijn collectie is weer compleet. Daarna ga ik sparen voor CoD 2014. :)

Geplaatst:

Van het bovenstaande lijstje zijn het CD's. Echter zie ik dat niet als iets sparen, net als dat ik m'n film collectie niet als zodanig zie. M'n CD's en films beluister/bekijk ik met regelmaat, ja ... zelfs m'n oude VHSjes kijk ik nog, en bij iets sparen denk ik eigenlijk aan iets nutteloos. Iets wat je gewoon leuk vind om te hebben, maar eigenlijk niets mee kan/doet. Voor mij zijn dat 1:18 schaalmodellen van Porsches. Ben geen fanatiek spaarder, heb er pas 'n stuk of 30, en behalve er af en toe naar kijken, meestal tijdens het afstoffen, doe ik er niets mee.

Geplaatst:

De Call Of Duty Reeks.

Call Of Duty wordt steeds slechter en toch koop ik het. :puh:

Dit.

Ik hoef alleen nog World At War en mijn collectie is weer compleet. Daarna ga ik sparen voor CoD 2014. :)

Ik was gestopt bij Black Ops 1, toen vond ik het niet meer vernieuwend. Voor de rest heb ik alle oudere CoD's (behalve 3, want die is op een console). CoD WaW heb ik ook, dus als je hem hebt (op de pc ^^) kunnen we spelen :D

Geplaatst:

Films! Mijn meterslange plank begint zich stilletjes aan te vullen, maar van een enorme collectie valt er nog niet te spreken. :)

Geplaatst:

Ik verzamelde vroeger kroonkurken, maar daar ben ik gauw mee gestopt. Vorig semester verzamelde ik planten, maar dat was ik verplicht, ivm mijn studies.

Eigenlijk verzamel ik niet echt iets, mijn CD-collectie is betreurenswaardig klein (3 CD's) om een verzameling te noemen. Tenzij je het interpreteert als een vervolg op de verzameling van mijn vader, dan heb ik een 1000-tal CD's :clown:

Geplaatst:

Ik verzamel hebbedingetjes. Ik heb een klein torentje van Pisa (van Phoeny gekregen), en sindsdien wil ik ook nog een kleine Big Ben, Eifeltoren, een Taj Mahal, een Segrada Familia, als 't kan een klein stel Twin Towers en een Kremlin erbij.

Ook verzamel ik nog steeds Yugioh kaarten, meer voor de heb en 't geld dat die dingen waard zijn (mijn collectie ligt atm op zo'n 1000 euro waarde), en oude Atlus games.

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op 't moment eigenlijk niet echt wat, een paar jaar terug wel die voetbalplaatjes en al die andere acties bij zoveel euro aan boodschappen, maar nu eigenlijk niets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...