Jump to content

The Golden Guys Clan Talk


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    812

  • BiglifeRPG

    448

  • Flixiee

    394

  • StijnGTA

    287

Mijn EFLC doet het ook weer niet

had eerst GFWL waar ik iets moest accepteren en toen vaag ging lopen doen als ik online wou

en nu kan ie (na uurtje online te zijn geweest) niet meer aanmelden bij GFWL

Heb inmiddels zo'n schijthekel gekregen aan GFWL dat ik maar ff Driver SF ga doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even nieuwe licentie accepteren als het goed is had ik net ook op IV, mijn EFLC heeft het helemaal begeven.

Ik wil je helpen herinneren aangezien ik vandaag al wat vragen kreeg Zondag (11-12-11) 1600 uur meeting op IV als ik even een paar daagjes niet veel huiswerk heb of leerwerk zal ik wat meer aan een rooster werken en nog wat andere dingen volgende week zondag doen we EFLC als mijn EFLC dan nog niet werkt neemt iemand anders de meeting over ;) maar dat horen jullie dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even nieuwe licentie accepteren als het goed is had ik net ook op IV, mijn EFLC heeft het helemaal begeven.

Ik wil je helpen herinneren aangezien ik vandaag al wat vragen kreeg Zondag (11-12-11) 1600 uur meeting op IV als ik even een paar daagjes niet veel huiswerk heb of leerwerk zal ik wat meer aan een rooster werken en nog wat andere dingen volgende week zondag doen we EFLC als mijn EFLC dan nog niet werkt neemt iemand anders de meeting over ;) maar dat horen jullie dan.

Ik zal er denk ik niet bij kunnen zijn zondag, ik heb maandag wiskunde en ik wil daar echt goed op halen dat ik wat reserve heb :puh: dus moet ik veel leren :N

edit : had niet goed gezien dat het op IV was, ik zal er dus zowiso niet bij kunnen zijn :puh:

Bewerkt: door StijnGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf nu doen we ook aan vaste meetings per week

:dans:

Op het moment zijn de vaste meetings op de zondag om 1600 uur

De meetings voor de volgende tijd die vast staan (eventuele kunnen er soms bij komen):

Grand-Theft-Auto-IV.jpg

Zondag (11-12-11) om 1600 uur meeting op IV

gta-4-eflc.jpg

Zondag (18-12-11) om 1600 uur meeting op EFLC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je al 100x gezegd dat je AC1 niet moet kopen. Het is saai, oud, saai en nog eens oud... En dan Godfather II, nog zo eentje. Ikzelf snapte niks van die game maar het zal wel leuk zijn zekersz..

Bassieboy, heb je overigens nog wat gepland voor TGGC & HU samen of gaat het er nog niet van komeh? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind jij AC 1 leuk :o

oke,mooi.

Wat vind je er zo leuk aan?

Het is bijna hetzelfde als de anderen alleen wat minder opties maar Jordan heeft wel een beetje gelijk. ;)

Ik heb je al 100x gezegd dat je AC1 niet moet kopen. Het is saai, oud, saai en nog eens oud... En dan Godfather II, nog zo eentje. Ikzelf snapte niks van die game maar het zal wel leuk zijn zekersz..

Bassieboy, heb je overigens nog wat gepland voor TGGC & HU samen of gaat het er nog niet van komeh? :puh:

Nog niet binnenkort eerst moet ik de zaakjes van de clan even op orde krijgen dan is er tijd voor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...