Jump to content

The Golden Guys Clan Talk


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    812

  • BiglifeRPG

    448

  • Flixiee

    394

  • StijnGTA

    287

Ik kom op de meeting(s) :)

Leuk! :tu:

ik wil ook graag komen.

Maarja IV doet het (nog) niet.

over AC,ja maar hoe is de gamelay en zo.

en wat vind je er saai aan,wat?

Ik hoop dat die het doet! :)

Gameplay is leuk alleen iets minder dan andere delen, het uitzicht is wat grauwer dus wat donkerder.

Minpunten wel voor mij hij was iets minder te volgen maar dit komt denk ik doordat de eerste was die ik speelde en de bedoeling iets minder snapte.

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha :puh:, veel van die eerste klassers dragen die maar dat is nu gelukkig een beetje voorbij. Je mag ze van mij gerust wel dragen hoor zo is het niet ;)

Hmm kan me zo gauw niet bedenken dat de map anders was.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws het lukt me weet om hier te posten :D

Maar goed,

Ontopic: Assins creed heeft wel leuke missies en zo, Dat is voor mij een voordeel omdat ik me meestal richt op de verhaal lokn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Assins creed heeft wel leuke missies en zo, Dat is voor mij een voordeel omdat ik me meestal richt op de verhaal lokn :D

Het clantalk topic gaat niet over AC, dus hoe kan je 'ontopic' gaan.. [mierenneuken]..[/mierenneuken] :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Assins creed heeft wel leuke missies en zo, Dat is voor mij een voordeel omdat ik me meestal richt op de verhaal lokn :D

Het clantalk topic gaat niet over AC, dus hoe kan je 'ontopic' gaan.. [mierenneuken]..[/mierenneuken] :$

dyn004_original_504_391_pjpeg_2551682_996bde2c110b753067ff319427469f01.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Assins creed heeft wel leuke missies en zo, Dat is voor mij een voordeel omdat ik me meestal richt op de verhaal lokn :D

Het clantalk topic gaat niet over AC, dus hoe kan je 'ontopic' gaan.. [mierenneuken]..[/mierenneuken] :$

dyn004_original_504_391_pjpeg_2551682_996bde2c110b753067ff319427469f01.jpg

:schater: die zag ik eigenlijk al aankomen xD

Link to comment
Delen op andere websites

hey xoex :D

ff vraagje: hoe heb jij die letters op je signature zo gekregen? welk lettertype, en hoe krijg je die regenboogachtige outerglow?

Dat stond ooit eens een uitleg over hier op gtagames.nl Als je naar de signature aanvraag gaat, zoek dan naar de signature aanvraag van xoex voor zijn sig, en daar staat een tutorial hoe je die letters namaakt.

Ik heb het logo ook een keer nagemaakt, en het is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen de basisfucties van photoshop kennen...

Link to comment
Delen op andere websites

hey xoex :D

ff vraagje: hoe heb jij die letters op je signature zo gekregen? welk lettertype, en hoe krijg je die regenboogachtige outerglow?

Dat stond ooit eens een uitleg over hier op gtagames.nl Als je naar de signature aanvraag gaat, zoek dan naar de signature aanvraag van xoex voor zijn sig, en daar staat een tutorial hoe je die letters namaakt.

Ik heb het logo ook een keer nagemaakt, en het is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen de basisfucties van photoshop kennen...

Aah thanks :D

Ik kan we omgaan met photoshop ;) dus dat gaat zeker lukken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...