Flixiee Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Nice, kan je hem ook zo maken dat het nummerbord bij een andere auto ook anders is? Nee dat kan helaas niet aangezien GTA IV standaard op elke auto 'Liberty City' heeft staan. Oki Zou je voor mij een nummerplaat met "Flixiee" erop willen designen?
Bassieboy35 Geplaatst: 2 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Felix kan je even op IV komen?
BiglifeRPG Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Nice, kan je hem ook zo maken dat het nummerbord bij een andere auto ook anders is? Nee dat kan helaas niet aangezien GTA IV standaard op elke auto 'Liberty City' heeft staan. Oki Zou je voor mij een nummerplaat met "Flixiee" erop willen designen? Tuurlijk hoe moet hij eruit zien?
BiglifeRPG Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kFBVY8oH83A
StijnGTA Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 dat liedje is niet echt mijn genre, maar tog vind het tof en die film is gewoon prachtig, een van de beste die ik ooit al heb gezien
Bassieboy35 Geplaatst: 2 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Ik kan het filmpje bekijken, hij blokkeert hem op de iPod .
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Deze track van Tokyo Drift was toen echt mijn favoriet. Weet nog dat ik een MP3 had en dat het enige liedje was die ik beluisterde.
BiglifeRPG Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 (bewerkt) Ik ben weer eens bezig geweest met photoshop, met vlaggen van landen (Blijft leuk) (Srry teka ik had geen plaats voor België) Bewerkt: 3 december 2011 door BiglifeRPG
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 We mogen een nieuw lid welkom heten, namelijk myron.b . Hopelijk zal je het hier naar je zin hebben.
Recommended Posts