Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 (bewerkt) Wat vinden jullie trouwens van vaste meetings op 16:00 op de zaterdag? EDIT: ik denk dat ik na de winterstop weer moet voetballen dus wat van een zondag om 16:00 uur ofzo? Bewerkt: 4 december 2011 door bassieboy35
BiglifeRPG Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 (bewerkt) Ik wil mededelen dat ik de komende tijd niet mee doe aan meetings, aangezien ik mn hoesje kwijt ben ( De key dus ) en meer bezig ben met het modden van EFLC. Bedankt voor jullie begrip! Bewerkt: 4 december 2011 door BiglifeRPG
BiglifeRPG Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry voor de dubbelpost, maar ik ben zo blij!!!! Mijn vriendin is zwanger!! IK WORD VADER
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Maakt niet uit !!! gefeliciteerd! :) :)
StijnGTA Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry voor de dubbelpost, maar ik ben zo blij!!!! Mijn vriendin is zwanger!! IK WORD VADER proficiat
myron.b Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry voor de dubbelpost, maar ik ben zo blij!!!! Mijn vriendin is zwanger!! IK WORD VADER Gefeliciteerd! hopelijk gaat alles goed met de baby.
Flixiee Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry voor de dubbelpost, maar ik ben zo blij!!!! Mijn vriendin is zwanger!! IK WORD VADER GEFELICITEERD!!!!!!!! :klap: :dans: :dans: :dans: Papa
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Wanneer is ze uitgeteld?
myron.b Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 ik denk dat ze net zwanger is. biglifeRPG, ik hoop dat je heel gelukkig wordt!
BiglifeRPG Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Bedankt iedereen! Ik denk zelf ook inderdaad rond augustus misschien eind juli je weet nooit, ik was ook een halve maand te vroeg geboren xD ik moest eingelijk 14 september geboren worden.
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Als het kindje maar gezond word!
BiglifeRPG Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Als het kindje maar gezond word! Laten we hopen van wel hé
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Wie heeft er nog wat van die vent met die baard gekregen? Is het trouwens een Frans meisje?
Recommended Posts