Flixiee Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 hey xoex ff vraagje: hoe heb jij die letters op je signature zo gekregen? welk lettertype, en hoe krijg je die regenboogachtige outerglow? Dat stond ooit eens een uitleg over hier op gtagames.nl Als je naar de signature aanvraag gaat, zoek dan naar de signature aanvraag van xoex voor zijn sig, en daar staat een tutorial hoe je die letters namaakt. Ik heb het logo ook een keer nagemaakt, en het is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen de basisfucties van photoshop kennen... Aah thanks Ik kan we omgaan met photoshop dus dat gaat zeker lukken Oh die TUT die is hier te vinden . Dankje
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 No problem *russisch accent*
BiglifeRPG Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ik ben met Chinatown Wars begonnen (Ik speel op PC Met Xbox 360 Controller) Video: http://www.youtube.com/watch?v=dpCRekGZz38 Vladivostok FM
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Whaha leuk, ik wist niet dat dat kon. GrandTheftAutoTOM heeft trouwens netjes onze Clan Talk aangepast en is nu wat duidelijker leesbaar. Dank daarvoor!
BiglifeRPG Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Whaha leuk, ik wist niet dat dat kon. GrandTheftAutoTOM heeft trouwens netjes onze Clan Talk aangepast en is nu wat duidelijker leesbaar. Dank daarvoor! Ik zie geen verschil?
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Let maar goed op de spelling, zinsppbouw en interpunctie .
BiglifeRPG Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 (bewerkt) Let maar goed op de spelling, zinsppbouw en interpunctie . Ok, ik zal er op letten. Bewerkt: 8 december 2011 door BiglifeRPG
paul.kloosterman Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ik ben met Chinatown Wars begonnen (Ik speel op PC Met Xbox 360 Controller) Vladivostok FM ik speel altijd met ps3 controller op pc (met xbox360 emulator ftw ) wel vet he een oud spel spelen, heb net ff Unreal tournament gedaan (uit 1999 XD) en ga zo ff nfs underground 2 installen GEWOON OMDAT HET KAN
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Haha underground 2 was echt lastig bij het 3e gebied :$
BiglifeRPG Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 (bewerkt) Ik ben met Chinatown Wars begonnen (Ik speel op PC Met Xbox 360 Controller) Vladivostok FM ik speel altijd met ps3 controller op pc (met xbox360 emulator ftw ) wel vet he een oud spel spelen, heb net ff Unreal tournament gedaan (uit 1999 XD) en ga zo ff nfs underground 2 installen GEWOON OMDAT HET KAN En dan zeker Xpadder gebruiken? Bewerkt: 8 december 2011 door BiglifeRPG
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Let maar goed op de spelling, zinsppbouw en interpunctie . Probeer .png-logo's te vinden van GTA IV & EfLC, oftewel het logo met transparante achtergrond. Wat je nu hebt is het logo met nog een witte achtergrond op.. niet al te mooi D:
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Dat zocht ik ook maar kon ik niet vinden
BiglifeRPG Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 @Bassie doe geen moeite ik ben er al mee bezig!
paul.kloosterman Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 ik gebruik het vaak voor gta 4 (vandaar xbox settings) en racegames uiteraard maar ik gebruik geen Xpadder ik gebruik een programma genaamd Motioninjoy want daarmee kan ik een ps3 controller gebruiken voor op pc en weet niet of je ook ps3 controller kan gebruiken met xpadder
BiglifeRPG Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Photoshop FTW: Magic Eraser tool: GTA IV: EFLC:
Recommended Posts