Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 ik hoorde van felix dat ze die bij een leraar er onder hadden gestopt whahahahaha
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ik wil nog ff iets posten , ik weet dat veel Nederlanders denken dat Marokko een woestijn is dat is dus niet waar! Foto's: Klik hier
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 heb jij dat gemaakt? xD Bedoel je die lego? Nee ik heb wel iets beters te doen ik bedoel die muis met 'U mad bro? ' xD Maar dat is makkelijk om te maken Kom maar op het idee
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ik wist dat marokko ook andere landschappen kenden heb er wel eens iets over moeten leren . Toen ik nog 5 of 6 was dacht ik dat amerika en canada een en al woestijn waren toen ik de clip zag Black or White. http://www.youtube.com/watch?v=MJxOHD3Bsrw
myron.b Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 heb jij dat spel? Ik had hem op de Xbox ja Ik heb hem ook lang geleden gespeeld op de pc heb je hem nog?
StijnGTA Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 heb je hem nog? hij is tog niet meer geinstaleerd op mijn pc, misschien dat ik hem nog ergens heb liggen
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 http://www.telegraaf.nl/binnenland/11095671/__Cassire_neergeschoten__.html Hij loopt hier nog steeds rond in de buurt
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? Mooi maar probeer eens iets anders dan die basic dingen
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Achtergrond vind ik niet bepaald basic hoor
paul.kloosterman Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Good old memories ` En wat dacht je van : Snoop Dogg feat. The doors - Riders on the storm, Capone - I need speed, Sly boogy - That'z My Name, en al helemaal vet = Terror squad - Lean Back allemaal uit Nfs U2
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Achtergrond vind ik niet bepaald basic hoor Dat is wel basic
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat vinden jullie hiervan: (Door mij met Photoshop) Stel je voor, Chinatown Wars voor de Xbox 360/Ps3/PC met GTA IV graphics en Chinatown Funcites (Drugs Dealen, Minigame voordat een auto start, enz) Zal dat niet awesome zijn?? Natuurlijk wel met 3d view en niet Topdown view
Recommended Posts