TekaLoca Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dat zocht ik ook maar kon ik niet vinden Even een tip mocht je dat nog nodig hebben.. Als je iets zoekt en je wilt daar een .png-bestand van zet je dat gewoon achter wat je hebt getyped.. Om maar een voorbeeld te geven, zoek op Google Afbeeldingen: "GTA Episodes from Liberty City logo .png" en normaal gezien hoor je het te krijgen
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dat zocht ik ook maar kon ik niet vinden Even een tip mocht je dat nog nodig hebben.. Als je iets zoekt en je wilt daar een .png-bestand van zet je dat gewoon achter wat je hebt getyped.. Om maar een voorbeeld te geven, zoek op Google Afbeeldingen: "GTA Episodes from Liberty City logo .png" en normaal gezien hoor je het te krijgen Ik heb ze al gemaakt voor hem
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dat van EfLC was ook maar een voorbeeld.
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Achtergrond vind ik niet bepaald basic hoor Dat is wel basic Geef dan wat tips
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Achtergrond vind ik niet bepaald basic hoor Dat is wel basic Geef dan wat tips Oefen eens met dit:
BiglifeRPG Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dat soort dingen ken ik al xD Show eens dan
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dat soort dingen ken ik al xD Show eens dan Waarom? Krijg ik zeker weer basic..
myron.b Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dan heb ik liever VCS en LCS voor pc Bigliferpg. __________________________________________________ Kijk jongens,de dikke is weer terug! http://www.gtaforum.nl/user/132103-kerstman/
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Moet code kraken, moet code kraken. MOET CODE KRAKEN!!!
StijnGTA Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het zeer mooi hoor flixie
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? *plaatje* Mooi maar probeer eens iets anders dan die basic dingen Show jij dan eens wat je kunt? Het lijkt of je Photoshop-pro bent..
Flixiee Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het zeer mooi hoor flixie Dankjewel Stijn
myron.b Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 (bewerkt) Ik vind die kleurtjes wel mooi. Dat Flixiee vind ik wel eenvoudig :$ Maar die kleuren zijn mooi gedaan. Bewerkt: 9 december 2011 door myron.b
Recommended Posts