Jump to content

GTA V voor 3ds?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Grand Theft Auto IV kwam ook niet uit voor de PSP, alleen Chinatown Wars en die was heel anders, ik denk dat ze eerst Grand Theft Auto V voor de PS3 en Xbox 360 maken en dan later misschien een versie voor de 3DS of PS Vita.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

GTA is nog nooit uitgekomen op een console van Nintendo (met uitzondering van de topdown GTA's), veelal vanwege de slechte graphics en de beperkte mogelijkheden. Lijkt me stug dat ze dat nu wel opeens zullen doen. Ik denk dat ze inderdaad voor de PSVita zullen opteren als ze een nieuwe handheld maken (mogelijk San Andreas Stories of zo).

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk altijd wel leuk zijn als er een GTA komt voor de 3ds, maar ik denk niet dat er veel GTA gamers op de nintendo zitten.

Er is wel een soort GTA in de maak, van lego voor de Wii u en 3ds : Lego City Stories.

Google t maar is :puh:

Maar ik denk dat Rockstar hun GTA's op PC's, Playstations en xboxen blijven maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal niet gaan lukken, GTA IV heeft een grote grappic en verijst veel geheugens.

Dit heeft een DS niet, voornamelijk omdat het ook van Nitendo is.

GTA LCS hat trouwens kon bijna niet op de PSP.

Het klopt ook dat de meeste GTA spellers geen DS hebben (zelf heb ik een PSP, PS2 en Xbox360).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal niet gaan lukken, GTA IV heeft een grote grappic en verijst veel geheugens.

Dit heeft een DS niet, voornamelijk omdat het ook van Nitendo is.

GTA LCS hat trouwens kon bijna niet op de PSP.

Het klopt ook dat de meeste GTA spellers geen DS hebben (zelf heb ik een PSP, PS2 en Xbox360).

Tjah, Rocktstar games kan opzich wel een GTA ook voor de zwakkere systemen zoals DS, Android, iOS maken, maar dat kost hun weer tijd.

Zelf heb ik een PS1, Ps2, Gamecube, PC en een DS die kapot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat gebeurt zou ik hem sowieso niet kopen, want al mag het in 3D zijn, de 3DS versie kan niet tippen aan de Xbox 360/PS3 versie.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Komt gewoon cker niet voor 3DS...

Mensen willen altijd per nieuwe spelcomputer alles erop...

Maar vooral nintendo is erg zwak en laggerig merk dus tsja.

Te veel graphics idd. en 3 dimensionaal gaat zoiezo teveel geheugen vragen...

@ Bytheway; meeste gta's (vooral zonder birdview) zijn al 3D.

Als je dan een 3DS gaat kopen voor enkel 3D gta's...

Koop dan meteen een psp ofzo, welke playstation (of xbox uiteraard) het ook is, de DS gaat nooit dippen aan alle extra funcies en goede graphics van de PSP, PS's, XBOX en PC.

Post scriptum; Mensen in mijn omgeving gaan ook janken omdat de WII geen gta's heeft op dit moment -.- gaan ze klagen bij R* en krijgen ze ook nog een Lego-gta...

En dan klagen ze weer dat ze een ''echte'' willen.

Best zielig :cya:

EDIT: Ik heb Nintendo 64, (zwak, maar leuk met mario kart)

Gameboy color, (1e met kleur. lol.) DS (gewoon slechte GB) en PSP (Mijn beste ;)) Oeh: ook nog PC natuurlijk.

Bewerkt: door NummerLock
Link to comment
Delen op andere websites

GTA V zelf zal never nooit op een ds komen.

De grafische kwaliteit en de hoeveelheid geheugen op een Ds kaartje is niet genoeg voor een spel dat draait op de standaard consoles.

Maar ik zie wel bijvoorbeeld een GTA V naar de nieuwe WiiU komen.

Miss een gta V soort (zoals met Iv chinatown wars) Naar de Ds, en de PsVita.

Ja dat zou nog wel kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Even een vraagje? Waarom heeft iedereen die negatief over de graphics van de 3DS is het over de DS?

De 3DS is namelijk een compleet nieuw systeem en krachtiger dan de PSP. Bijvoorbeeld, de nieuwe kaartjes kunnen op dit moment kunnen de kaartjes tot zo'n 2 tot 4 gig houden, maar dat wordt later opgeschroefd naar 8 gig. Daar zou je dus San Andreas op kunnen zetten qua ruimte.

Dit in vergelijking tot de DS waar nu aan het einde van zijn levensduur heel soms spelletjes uit komen van 256 MB

@NummerLock: De 3DS kan wel stereoscopisch 3D weergeven hé? Jij denkt dat dat hetzelfde is als het 3D van een San Andreas of zo. Ben je wel eens naar een 3D film in de bios geweest? Nou dat is Stereo scopisch 3D en de 3DS kan dat weergeven zonder speciale bril nodig te hebben. Je kan dus werkelijk zien of iets verder weg staat dan een ander voorwerp of er direct tegen aan, terwijl je dat bij een game die je op een 2D scherm speelt(San Andreas dus bijvoorbeeld) dat niet kan.

Zelf zie ik niet zo gauw de volgende GTA naar de 3DS komen want hij kan inderdaad nog lang niet tippen aan de graphics van de PS3 of de XBOX 360. Ik denk alleen wel dat ze een GTA vergelijkbaar met de Stories games naar de 3DS brengen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Viccie, het gaat niet om hoeveel er op zoon kaartje past, maar om de specs van de console zelf.

Heb ff gegoogled dit is wat ik kon vinden :

3ds specs : De Nintendo 3DS heeft twee 266MHz ARM11-processoren, 4MB videogeheugen en 64MB aan RAM-geheugen.

Die 4 MB videogeheugen, dat is gewoon al weinig.

PSP specs kon ik niet vinden, maar ze staan volgens mij echt niet gelijk hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Viccie, het gaat niet om hoeveel er op zoon kaartje past, maar om de specs van de console zelf.

Heb ff gegoogled dit is wat ik kon vinden :

3ds specs : De Nintendo 3DS heeft twee 266MHz ARM11-processoren, 4MB videogeheugen en 64MB aan RAM-geheugen.

Die 4 MB videogeheugen, dat is gewoon al weinig.

PSP specs kon ik niet vinden, maar ze staan volgens mij echt niet gelijk hoor.

Ik moest even een voorbeeld hebben en daar hadden ze het ook over.

Dit zijn de PSP specs

Product Name: PlayStation Portable (PSP)

Color: Black

Dimensions: Approx. 170 mm (L) x 74 mm (W) x 23 mm (D)

Weight: Approx. 260 g (including battery)

CPU: PSP CPU (System clock frequency 1~333MHz)

Main Memory: 32MB

Embedded DRAM: 4MB

Display: 4.3 inch, 16:9 widescreen TFT LCD, 480 x 272 pixel (16.77 million colors), Max. 200 cd/m2 (with brightness control)

Speakers: Built-in stereo speakers

Bron

Dan mag je toch wel zeggen dat de PSP minder krachtig is dan de 3DS?

En het meeste waarom ik dit postte was dat het me op viel dat de mensen die "negatief" over de 3DS waren geen verschil tussen de DS(Lite/i) zagen en de 3DS. En dus ook heel knalhard aan het beweren waren dat de 3DS niet aan de PSP kan tippen. wat absoluut niet waar is.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...