Jump to content

GTA V voor 3ds?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Maar dan moet je ook even de Specs van de Playstation Vita neerzetten.

De handheld die eraan zit te komen. En dus de handheld van sony zal zijn op het moment dat GTA: V uitkomt.

Ik heb even lopen te googlen maar kon niks vinden qua Mb ram etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn de specs van de Vita nog niet bekend op dat ie een quad core heeft waarvan een core gebruikt wordt voor het home menu.

En dus aan de Vita kan ie niet tippen inderdaad, maar ze hadden het over de PSP en als ze de Vita bedoelen is dat hetzelfde als wat ik bij de 3DS wilde duidelijk maken, hou de verschillende consoles uit elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan mag je toch wel zeggen dat de PSP minder krachtig is dan de 3DS?

En het meeste waarom ik dit postte was dat het me op viel dat de mensen die "negatief" over de 3DS waren geen verschil tussen de DS(Lite/i) zagen en de 3DS. En dus ook heel knalhard aan het beweren waren dat de 3DS niet aan de PSP kan tippen. wat absoluut niet waar is.

PSP is ietsje krachtiger door de CPU, maar de 3DS heeft meer geheugen.

Maar iig, verwacht maar geen game die even mooi eruit ziet als op een PC/PS3/X360 want daar is zowel een 3DS als een PSP te traag voor.

De Playstation Vita heeft wat dat betreft meer potentie, maar ook daarvoor is het afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

De 3DS is naar mijn idee krachtiger hoor, want de 3DS heeft een dual core en de PSP maar een single.

En mijn informatica leraar heeft een keer verteld dat een Dual core één processor met twee processor kernen is wat hem bijna dubbel zo snel als een single core maakt. Het is iets minder dan dubbel zo snel, maar dat verschil valt tegenwoordig te verwaarlozen.

Maar zoals ik ookal eerder zei, ik zie de volgende GTA niet zo snel naar de 3DS komen. We moeten nog zien wat de Vita kan doen op dat gebied. Ik denk alleen wel dat ze een game met een zij-verhaal naar de 3DS brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou jammer zijn,

moet je de 3ds aanschaffen+ spel.

en GTA CTW op de ds is pruts werk.

misschien wordt gta V ook wel zo.

maar ik denk het niet.

Ik las geruchten dat GTA V de grootste game-hit gaat worden. :tu:

'k denk dat die op de PC,Xbox,Playstation komt.

Of op de Wii,dat zou leuk zijn. :dans:

Maar je hebt niet genoeg knoppen. :cry:

Ik heb wel een GTA V filmpje gevonden,maar wie zegt dat die van GTA V zelf is?

http://www.youtube.com/watch?v=XRKoLhrOrMM

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit zo een beetje rond te lezen, en wat een nutteloosheid word er in dit topic vermeld

1.

het gezeur dat de psp sterker is.

de psp heeft een singlecore die (max) draait op 333mhz en de 3ds een duocore van 200+..

dan mag ik natuurlijk niet de rekensom doen van 200+200 = 400

maar de 3ds blijft altijd nog sterker omdat de psp bijna nooit op 333 draait... (blijft ook rond de 200mhz hangen in de meeste games)

waar de 3ds natuurlijk 2 cores heeft, waardoor de 3ds toch weer (2x) krachtiger is dan de psp

de 3ds heeft ook 2x zoveel ram en vram (voor betere textures enzo) waardoor allesh er nog gedetailleerder uit kan zien

2.

dat de 3ds te weinig geheugen heeft op de gamecards is onzin, nintendo heeft gezegt de launchgames hebben 2 gb met extra ruimte voor updates,

en als het nodig is kan er meer bij (geen zin om de bron op te zoeken)

3. dat er geen gta komt voor de 3ds is natuurlijk nog allemaal gokken, want ik kan me nog herrinneren van toen ik hier als gast ronddwaalde ik ook overal topics zag van GEEN GTA op de DS!!!

en zie waar die uitspraak nu terecht is gekomen...

4 Ik kan me herrineren dat de oude dssen ook 2 processoren hadden, 1tje van 60+ voor het bovenste scherm en een zwakkere voor de onderste

(weet niet waar dat op sloeg maar wou het even kwijt)

5 je kan nog lang niet zeggen dat de 3ds gefaalt is, want bijna elk systeem had een trage launch, zelfs de playstation 2 ging niet erg goed met maar een paar games

ontwikkelaars hebben natuurlijk ook minimaal wel 2 jaar de tijd nodig om iets goeds uit te brengen

6 waarschijnlijk de reden waarom Gta Ctw slecht (alsnog redelijk veel) verkocht waren de r4 kaartjes, en zolang de 3ds nog steeds niet is gehackt is er hoop :puh:

7 ookal gingen de software sales van de pspGO wel omhoog toen er een semi hack was... (hmm toeval? xD)

(als ik er volledig naast zit zeg het maar heur... alleen ik heb ook al wat op (a))

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

DS bakbeest(die hele oude) en Lite hebben als ik het me goed kan herrinneren ook wel 2 processoren, maar dat komt omdat de die naast de DS hardware ook de volledige chipset van de Gameboy Advance bezitten voor backwards compatability.

De Dsi(XL) heeft er maar een, maar die is wel sneller.

En de 3DS is niet gefaald, vorige week heeft de 3DS in Japan bijna net zoveel verkocht als de PS3 en PSP bij elkaar.(Bron)Waarschijnlijk vanwege de release van StarFox64 3D en de eerdere release van Ocarina of Time 3D.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, gezien de andere GTA's zijn alleen GTA en GTA2 als als port op een handheld uitgegeven(Gameboy Colour) dus het zal inderdaad waarschijnlijk weer een zij-verhaal zijn net als met de andere portable GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal met je eens. Ik heb me ook prima vermaakt met CW terwijl de meeste leden zeuren dat het geen goeie game is, dus ik denk dat als er een GTA op de 3DS uitkomt vast leuk wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zou er een GTA op de 3ds uitkomen, dan zal het nooit kunnen worden zoals op de consoles zelf. Ik denk dat die vraag wel is beantwoord.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...