Jump to content

Zou SA werken?


Dri3s

Recommended Posts

Ik zou deze computer misschien wel kopen maar ik wil zeker zijn als San Andreas op deze computer vlot zou werken. Ik zou ook willen weten als hij zijn geld waard is, hij kost €1099.

- Intel Pentium 4-515 (2,93 GHz)

- 512 MB RAM

- Nvidia GeForce 6200 (256MB)

- HD 250 GB

- DVD

- multiformaat DVD-brander dubbele layer en LightScribe technologie

- Geheugenkaartlezer

- Wi-Fi

- TV tunerkaart + afstandsbediening

- draadloos toetsenbord en draadloze muis

- Windos XP, Word 2002, Works

Alvast Bedank,

SayHello

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel zeker dat hij zou werken. Misschien die 512 MB Ram dat is wat minder. Maar je videokaart enzo zijn allemaal perfect.

En zou met die 512 MB RAM san andreas vlotjes werken (met mooie graphics)?

Link to comment
Delen op andere websites

*Pakt de hoes erbij*

Je heb 384 MB Ram nodig. Dus dat zit goed.

128 Mb Grafische kaart. Jij hebt 256 dus dat zit ook goed. Ik denk wel dat hij het aankan. ;) Makkelijk zelfs.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA kan zonder problemen gespeeld worden op die pc. Alleen als ik die specs zo bekijk heb ik voor die prijs wel betere pc's gezien. Media Markt heeft vaak wel leuke aanbiedingen ;)

Owja, het aantal RAM in een videokaart zegt ook nog niet alles. Er mag dan wel 256mb in die videokaart zitten maar dat zegt nog niks over de prestaties van die kaart. Ik vind hem een beetje tegenvallen (mijn mening). Je moet maar ff kijken wat je doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Steef al zei de videokaart valt tegen.

Als je mooi wilt gamen zal je een amd 64 cpu en een 6600gt minimaal nodig hebben.

Oh ja. je moet ook oppassen dat deze videokaart geen turbocache heeft.

Turbocache wil zeggen dat er bijv. maar 128 mb op de kaart staat en dat hij nog 128mb van het systeem geheugen in gebruik neemt.

Bewerkt: door Robin64
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raadt je aan die PC niet te kopen, neem een AMD 64 bits series,

Ze zijn wat goedkoper, en ze zijn sneller met games, met een AMD 64 + S939 zit je midden in de nieuwe generatie, en dan ligt het aan jou hoeveel geld je eruit geeft om beter te hebben ;), het ligt allemaal aan de procecor, videokaart en geheugen,

helaas is dit het duurst evan de PC :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een nieuwe pc is 512 mb toch wel een beetje aan de lage kant maar je kan toch altijd later gaan upgraden. Je moet je niet gaan miskijken dat kaarten met 256 mb ram beter zijn dan 128 mb kaarten dat is niet zo 256 mb zijn meestal trager maar kunnen wel meer en sneller texturers inlezen dan 128 mb-kaarten. Zoals de rest reeds vernoemde ik zou nog eens kijken naar betere configuraties voor jouw budget. Maar de config die je nu aangeeft gaat gta sa wel meewerken. De 6200 is wel een zwakke kaart uit de geforce 6 serie. Je koopt best minum een geforce 6600.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jullie reacties zo zie zou ik misschien toch niet die PC kopen. Die 512MB RAM is inderdaad wel weinig en die videokaart is misschien toch wel niet zo goed. Ik zal wel eens uitkijken naar een andere PC.

Bedank

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...