Jump to content

Welke GTA spelen na 100%?


Ferrigno

Recommended Posts

Dag forumleden,

Welke GTA raden jullie aan om te spelen uit de IV series als je ze eenmaal 100% hebt uitgespeeld. En dan bedoel ik echt met de mogelijkheden en de meest coole wagens en stunts en police wars.

Link to comment
Delen op andere websites

IV is de Niko storyline. Maar als je de singleplayer op 100% hebt, waarom ga je dan niet multiplayen?

Ik heb geen internet en ik dacht dat het beste is dan om TBOGT te spelen omdat je daar de meeste mogelijkheden hebt, mee eens?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen internet en ik dacht dat het beste is dan om TBOGT te spelen omdat je daar de meeste mogelijkheden hebt, mee eens?

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn wat nieuwe toevoegingen toegevoegd zoals parachute springen. Maar meer te doen is er niet. Sommige functies zijn zelf niet eens te gebruiken in TBoGT. Neem als voorbeeld Most Wanted

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen internet en ik dacht dat het beste is dan om TBOGT te spelen omdat je daar de meeste mogelijkheden hebt, mee eens?

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn wat nieuwe toevoegingen toegevoegd zoals parachute springen. Maar meer te doen is er niet. Sommige functies zijn zelf niet eens te gebruiken in TBoGT. Neem als voorbeeld Most Wanted

Maar het is toch zo dat je bij TBOGT meer wapens, plus parachut springen kunt en meerdere voertuigen hebt? Bij de gewone IV kun je misschien wat meer van die politiemissies doen maar daar houdt het dan op toch?

Link to comment
Delen op andere websites

TBOGT biedt inderdaad de meeste mogelijkheden, tegenover IV en TLAD natuurlijk. Met de genoemde uitbreidng kun je veel uithalen, zoals het rondrijden en chaos maken met de APC tank. Ook zijn de Triatlons een leuke bezigheid, waarbij je ook gelijk aan het parachute springen bent. Verder is het rondhangen in één van de clubs ook altijd vermakelijk, jezelf helemaal klem zuipen of je helemaal uitleven op de dansvloer, om vervolgens weer iets leuks te doen in de toiletten. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat GTA IV na de verhaallijn nog het meeste te bieden had tot de 100%, maar na het behalen van de 100% is er in IV nog maar weinig te doen. Wat dat betreft vind ik dat TBoGT nog het meeste te doen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat GTA IV na de verhaallijn nog het meeste te bieden had tot de 100%, maar na het behalen van de 100% is er in IV nog maar weinig te doen. Wat dat betreft vind ik dat TBoGT nog het meeste te doen heeft.

Idd, als je een GTA wilt doen, maar niet persé IV hoeft te zijn, dan is het toch echt San Andreas met de meeste mogelijkheden.

Is het alleen de IV-serie, dan zeker TBOGT ;)

Wat GTA IV in grove lijnen niet had, heeft TBOGT voor een deel weer wel, denk maar aan de APC, Buzzard en bv de parachute.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat GTA IV na de verhaallijn nog het meeste te bieden had tot de 100%, maar na het behalen van de 100% is er in IV nog maar weinig te doen. Wat dat betreft vind ik dat TBoGT nog het meeste te doen heeft.

Idd, als je een GTA wilt doen, maar niet persé IV hoeft te zijn, dan is het toch echt San Andreas met de meeste mogelijkheden.

Is het alleen de IV-serie, dan zeker TBOGT ;)

Wat GTA IV in grove lijnen niet had, heeft TBOGT voor een deel weer wel, denk maar aan de APC, Buzzard en bv de parachute.

Waar kun je trouwens dat ene tankje krijgen in TBOGT?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...