Jump to content

Sirene in GTA IV Installeren


verbeekrik

Recommended Posts

Hallo Allen,

Sinds vandaag heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen, om een Nederlandse politie auto in GTA IV te krijgen.

Hij is een beetje raar.. want op afstand zit er geen striping op, de zwaailichten werken nog niet maar de rest is goed.

Maar nu wou ik ook graag de Nederlandse sirene installeren, alleen DIT krijg ik dus nog niet voor elkaar..

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Da's niet zo heel moeilijk, ik heb het ook nog gedaan toen ik IV nog op de pc speelde.

Hiervoor heb je het programma OpenIV voor nodig. Met dit programma kan je in de bestanden bladeren van de hele game.

Eerst zet je het bestandje dat je hebt gedownload ergens op je bureaublad (waar je er snel aan kan).

Dan open je OpenIV, en klik je linksboven op 'Browse'.

Hij zal zoeken naar je map met alle bestanden van IV erin.

Dan zoek je in de linkerkolom naar 'sfx'. In die map zou het bestandje 'resident.rpf' moeten zitten. Wanneer je het bestandje hebt aangeduid, klik je op 'edit'.

Eenmaal in dat bestand zoek je naar 'HORNS' en dat houd je aangeduid. Via 'Import' importeer je het bestandje 'HORNS' dat je gedownload hebt, naar de map van IV.

Je klikt op save, en sluit de submap van 'resident.rpf'. Daarna klik je in de hoofdmap ook nog eens op save. Nu zou het moeten werken !

Ik heb het zo gedetailleerd mogelijk proberen doen, maar als je het nog niet begrijpt: in dit filmpje toont iemand vanaf 08:23 hoe je het installeert.

Succes ! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...