Jump to content

Nieuwe laptop voor Davedavy

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou niet voor 3D gaan, is niet goed voor je ogen.

Dat is zo'n ontiegelijk dom antwoord dat ik het niet een serieus ga nemen.

En sowieso, ik heb 2 GB en ik heb geen last van traagheid hoor. Vooral het verschil tussen 3 GB en 4 GB is idd niet uitermate groot, als je maar wel een 32-bits versie voor die 3GB kiest, aangezien 64-bits wel ietsjes trager werkt dan een 32-bits versie (waar ik dus achter ben gekomen :7)

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

18

• Sublime

12

• Woody268

5

• Hayte

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, normaal (zonder de actie dus) is het 3Gb ;p

En ja megapilot :D kan er niets aan doen.. Maarja, je kan je geheugen altijd nog vervangen na een paar jaar, als het te weinig wordt.

@Davedavy

Ik weet niet of je veel gaat downloaden op je laptop (zoals games via steam of andere bronnen / films etc). Maar als je denkt dat je niet genoeg hebt aan 320 Gb, kan je hem zelf aanpassen naar 750Gb (ook 7200rpm) voor maar 43 euro (in het Dell aanpas scherm). Dan blijf je dus ook je garantie houden.

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

Ja, normaal (zonder de actie dus) is het 3Gb ;p

En ja megapilot :D kan er niets aan doen.. Maarja, je kan je geheugen altijd nog vervangen na een paar jaar, als het te weinig wordt.

@Davedavy

Ik weet niet of je veel gaat downloaden op je laptop (zoals games via steam of andere bronnen / films etc). Maar als je denkt dat je niet genoeg hebt aan 320 Gb, kan je hem zelf aanpassen naar 750Gb (ook 7200rpm) voor maar 43 euro (in het Dell aanpas scherm). Dan blijf je dus ook je garantie houden.

Ik heb altijd nog een externe HDD :D

Bedankt voor de hulp , uit eindelijk is het dus de XPS17 geworden :puh:

Geplaatst:

*Bump :$ *

Ik dacht opeens, ik heb nu Pentium Dual core T4200 @ 2 GHZ , en ATI HD 4570 512 MB , met die XPS 17 krijg ik 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M en 2e generatie Intel® Core™ i3-2310M Processor, 2,10 GHz , kan ik met die dell dan beter gamen dan nu?

Geplaatst:

*Bump :$ *

Ik dacht opeens, ik heb nu Pentium Dual core T4200 @ 2 GHZ , en ATI HD 4570 512 MB , met die XPS 17 krijg ik 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M en 2e generatie Intel® Core™ i3-2310M Processor, 2,10 GHz , kan ik met die dell dan beter gamen dan nu?

Ja, ATI HD 4570 is duidelijk een zwakkere (verouderde) videokaart, en zit in klasse 3. De GT 550M zit bovenin Klasse 2, en geloof me, je gaat verschil merken. Hetzelfde verhaal voor de CPU, de I3-2310M zal sneller zijn dan de pentium dual core.

• 5 weken later...
Geplaatst:

De Asus is beter en is ook zeker een goede laptop voor z'n prijs. Dat laatste is trouwens het RAM-geheugen: je hebt 6 GB ram in totaal, opgedeeld in 2 GB en 4 GB ram-latjes.

Oh mooi, dan heb ik dus ook W7 64 bit nodig toch? Zit er al op :puh:. Is de videokaart dan ook beter?

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Oh mooi, dan heb ik dus ook W7 64 bit nodig toch? Zit er al op :puh:. Is de videokaart dan ook beter?

Ja, videokaart is vele malen beter :dans:

Geplaatst:

Die laptop is een zeer goede laptop (ik zit er namelijk op :$) hij is nog nooit vastgelopen en voert alles snel uit. Games zoals GTA IV kan hij op high aan zonder enige lag.

Geplaatst:

Als je die laptop ook daadwerkelijk wilt ontvangen, dan zou ik hem niet bij CampusShop bestellen. Zie ervaringen @ Google.

Ik zie dat iedereen zijn/haar bestelling van campusshop heeft ontvangen, ik weet niet waar jij hebt gekeken?

Edit:

Hmm , het bestellen gaat dus niet ik heb geen project code...

Geplaatst:

Ik zie dat iedereen zijn/haar bestelling van campusshop heeft ontvangen, ik weet niet waar jij hebt gekeken?

Edit:

Hmm , het bestellen gaat dus niet ik heb geen project code...

je leest wel dat ze lang hebben moeten wachten ;p als ik jou was had ik diezelfde laptop gewoon ergens anders besteld. Maargoed, jouw keuze.

Dat is nu net het probleem,

1. Het is veel duurder,

2. Er is bijna geen shop die die verkoopt..

Ik kan miss wel eens kijken bij de macro of mediamarkt, maar op hun websites zie je anders ook weinig van hun assortiment...

Edit:

Ik heb wat alternatieven:

http://www.otto.nl/product/16860835?cmp=M4N_deep&s2m_type=3&filter.manufacturer=ASUS&s2m_channel=6&c=multimedia-computer-notebooks-netbooks-notebooks&p=2&shop=Notebook-Asus-K52F-EX887V Wel 2 gig minder ram en I5 geen I7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...