Jump to content

Nieuwe laptop voor Davedavy


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    18

  • Sublime

    12

  • Woody268

    5

  • Hayte

    2

Top Posters In This Topic

Ehm bij Minecraft heb je de volledige perfomance nodig lijkt me, dat speelt eist gewoonweg te veel van een pc door een slechte combinatie aan programmeercode.

Ja, maar je hoeft geen 200fps voor minecraft terwijl 40fps geen verschil maakt. Power saver limiteert het frames gewoon tot 40fps zodat je computer geen onzinnige frames gaat berekenen.

En dat vlammetje zegt bij laptops niet veel, wat was de temperatuur bij het spelen van gta iv?

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik geen Speedfan, programma is zo brak als de vogelpest.

Beter kun je Aida64/32 of Core Temp gebruiken, die zijn tenminste wel betrouwbaar :tu:

Dat maakt dus helemaal geen ruk uit. Heb ook Core Temp, en die geeft precies dezelfde temperaturen aan, en deze denkt ook dat ik een verkeerde CPU heb. Enigste voordeel dat ik kan bedenken is dat de andere 2 tools 3 sec sneller opstarten..

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik geen Speedfan, programma is zo brak als de vogelpest.

Beter kun je Aida64/32 of Core Temp gebruiken, die zijn tenminste wel betrouwbaar :tu:

Dat maakt dus helemaal geen ruk uit. Heb ook Core Temp, en die geeft precies dezelfde temperaturen aan, en deze denkt ook dat ik een verkeerde CPU heb. Enigste voordeel dat ik kan bedenken is dat de andere 2 tools 3 sec sneller opstarten..

Uhmm, ja, bij jou maakt dat dus geen ruk uit, heb je wel eens speedfan op een andere pc gebruikt?

Ik heb hier Aida64, Coretemp en als ik speedfan aanzet, heb ik daar verschillende temps staan.

Ook heb ik bij speedfan temperaturen tot ver onder de 0 graden gezien, en ook ver boven de 100 graden, nogal inaccuraat te noemen.

Als je in de computer scene zegt dat je speedfan gebruikt voor je temperaturen te controleren lachen 9 van de 10 je uit, omdat speedfan gewoon kut is en met weinig hardware goed werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...