Jump to content

Krassen op touchscreen-gsm


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

ik heb nu al ongeveer 9 maanden een gsm met touchscreen.

Ik heb hem altijd in zijn zakje bewaard, tot het zakje scheurde.

Toen heb ik hem gewoon in mijn broekzak bewaard, apart van de sleutels.

Maar toen ik vandaag miste van broekzak, liep het goed fout, ik had niet door dat ik mijn gsm bij mijn sleutelbos stak.

Enkele uren later kreeg ik een sms, en toen zag ik dat mijn scherm vol zat met krassen.

Bestaan er producten of zalfjes of weet ik veel waarmee ik deze krassen van mijn touchscreen kan krijgen?

Alvast bedankt!

Mvg,

Robbie

Link to comment
Delen op andere websites

ga terug naar de winkel, die zullen wel iets hebben. Tenminste als d'r nog garantie opzit.

Aan garantie zal je niet zoveel hebben, aangezien die krassen niet door een fabrieksfout veroorzaakt worden. :puh: Je zal dus sowieso moeten betalen voor dat spul wat je krijgt om de krassen weg te halen, ik geloof wel dat ze dat inderdaad bij die winkels hebben (zoals BoerTijger zegt).

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb nu al ongeveer 9 maanden een gsm met touchscreen.

(...)

Ik heb geen idee wat voor GSM het is, maar als het alleen om het glas gaat, en niet om het beeldscherm eronder, dan is het niet zo duur om een nieuw scherm te laten bevestigen. Ik heb een paar weken terug de iPhone van mijn vriendin nog voor €25 bij de plaatselijke telefoonboer laten fixen, die had namelijk een ster in haar glasplaat zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Carglass is altijd een optie ;)Klik

Optie 1:

met autowas insmeren en even laten intrekken en vervolgens uitwrijven, dat wil wel eens helpen bij oppervlakkige strepen en krassen.

Optie 2:

schijnt dat sigaretten as+ beetje water helpt. dat schuurt een beetje. Werkte bij mij wel bij oppervlakkige krasje weet niet hoe het met diepe is. Kijk uit dat je niet te hard drukt anders krijgt je een deuk in je schermpje

Link to comment
Delen op andere websites

Tandpasta wil nog wel eens werken, zelf een keertje geprobeerd maar zag geen resultaat, en zolang je niet ene halve tamme bent richt je geen schade aan je mobiel.

Ik heb dat vandaag geprobeerd, de krasjes zijn heel lichtjes verminderd, maar verder geen resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou helpen mochten we weten wat voor gsm je hebt..

Samsung Marvel S5560, maar dat doet er toch niets toe?

Jawel, een gsm met Gorilla Glass boven het eigenlijke touchscreen scherm(zoals bij de iPhone) kan gemakkelijk gemaakt worden. Een gsm zoals de jouwe zal met allerlei middeltjes wel wat mooier gemaakt worden, maar de diepe krassen blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou helpen mochten we weten wat voor gsm je hebt..

Samsung Marvel S5560, maar dat doet er toch niets toe?

Jawel, een gsm met Gorilla Glass boven het eigenlijke touchscreen scherm(zoals bij de iPhone) kan gemakkelijk gemaakt worden. Een gsm zoals de jouwe zal met allerlei middeltjes wel wat mooier gemaakt worden, maar de diepe krassen blijven.

Het zijn slechts lichte krasjes, hoor.

Zijn ze eruit te krijgen met een product ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...