Jump to content

Nieuwe laptop voor Mevin


Mevin

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mevin

    24

  • kelwin

    11

  • Sublime

    8

  • Woody268

    3

Top Posters In This Topic

Ja, zo eindelijk we zijn er. :dans::dans::dans:

Als je CPU lager geklokt staat dan hij normaal is, dan kan het zijn dat je laptop op stroom-besparende stand staat.

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core™ i5-2410M CPU @ 2.30GHz (Quad Core)

- Kloksnelheid: 1380 MHz- Socket & Cache(s): CPU 1, 512 KB L2 Cache, 3072 KB L3 Cache

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Dat was inderdaad op 1.3GHz. Maar die vent waar ik de laptop heb gekocht zei dat omdat het een 2e generatie i5 was, het daarom op een lagere kloksnelheid draaide en dan toch dezelfde prestaties behaalde als zijn voorganger. Maar ik geloof ook alles wat die mensen daar tegen mij vertellen..

En moet ik dan de CPU overclocken? Is dat niet heel erg dom omdat ik een laptop heb?

Link to comment
Delen op andere websites

En moet ik dan de CPU overclocken? Is dat niet heel erg dom omdat ik een laptop heb?

Dat zou inderdaad niet slim zijn om een laptop te overklokken omdat de koelers in een laptop speciaal zijn bedoeld voor die CPU of videokaart en zoo zal je CPU (in dit geval) te warm worden en zal de levensduur drastisch afnemen.

Btw: Toshiba is een zeer goed een betrouwbaar merk en zo erg faalt Toshiba niet op samenstellingen hoor, je hebt wel bij elke laptop fabrikant dat je een laptop ziet en denkt van wth wat is dat voor een samenstelling. :puh:

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je laptop nog goed gebruiken voor Photoshop etc. maar niet voor games.

Je kan helaas geen andere videokaart in die laptop stoppen, dus het is deze laptop en geen games, of een andere laptop die veel duurder is en mischien games.

TIP: gebruikt dit forum als je een nieuwe laptop gaat zoeken!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je laptop nog goed gebruiken voor Photoshop etc. maar niet voor games.

Je kan helaas geen andere videokaart in die laptop stoppen, dus het is deze laptop en geen games, of een andere laptop die veel duurder is en mischien games.

TIP: gebruikt dit forum als je een nieuwe laptop gaat zoeken!!!

Daar is het nu een beetje te laat voor he? ;)

Maarja, Minecraft doet het wel en dat is eigenlijk het enige wat ik wou gaan spelen :puh:

Maar ligt het nu aan de CPU of Videokaart?

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik weet nou eigenlijk nog steeds niet waar het aan ligt. Want op de Intel site zeggen ze dat de videokaart goed is voor Games zoals Starcraft II. Waarom lukt dat dan bij mij niet?

En als de kloksnelheid ofzo 1,33GHz is. Waarom staat er dan dat het 2,3 is?

En dan nog iets. Als ik mijn oortjes erin plug (Sehnheiser CX150) word het geluid geëchood. Ik weet niet of het bij een andere headset ook is zoals Turtlebeach, maar dat moet ik nog kijken.

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je laptop nog goed gebruiken voor Photoshop etc. maar niet voor games.

Je kan helaas geen andere videokaart in die laptop stoppen, dus het is deze laptop en geen games, of een andere laptop die veel duurder is en mischien games.

TIP: gebruikt dit forum als je een nieuwe laptop gaat zoeken!!!

Daar is het nu een beetje te laat voor he? ;)

Maarja, Minecraft doet het wel en dat is eigenlijk het enige wat ik wou gaan spelen :puh:

Maar ligt het nu aan de CPU of Videokaart?

Als je de FPS van Minecraft wilt verbeteren is dit ook een handige oplossing :

http://www.minecraftforum.net/topic/249637-172-optifog-and-optimine-f-hd-fps-boost/

Hiermee heb je meer opties waarmee je je MC beter kan laten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar is het nu een beetje te laat voor he? ;)

Maarja, Minecraft doet het wel en dat is eigenlijk het enige wat ik wou gaan spelen :puh:

Maar ligt het nu aan de CPU of Videokaart?

Als je de FPS van Minecraft wilt verbeteren is dit ook een handige oplossing :

http://www.minecraft...f-hd-fps-boost/

Hiermee heb je meer opties waarmee je je MC beter kan laten werken.

Dat werkt ook voor MP?

Link to comment
Delen op andere websites

600 euro voor zo'n laptop? God, wat een beest! Toshiba faalt NIET in het samenstellen van laptops, elk merk heeft wel laptops met onboard dingen hoor! Die processors van de 2de generatie zijn ook veel beter dan die van de eerste, kan je googlen. Trouwens, Toshiba is samen met Asus en Sony het meest betrouwbare merk.

PS: Zet je laptop op 'hoge prestaties' en normaal gezien zal ie op 2.3 Ghz draaien.

PS2: Dit is dus echt wel een beestig goede laptop voor 600 euro..

PS3: Laptops overclocken = not done. Alleen als je zo'n turboboost hebt die in sommige laptops verwerkt zit mag je 'overclocken'(dit is eigenljik gewoon een standaard overclock, niks speciaals dus). Laptops zijn van nature al warm, de processor nog meer stressen is dus not done.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

600 euro voor zo'n laptop? God, wat een beest! Toshiba faalt NIET in het samenstellen van laptops, elk merk heeft wel laptops met onboard dingen hoor! Die processors van de 2de generatie zijn ook veel beter dan die van de eerste, kan je googlen. Trouwens, Toshiba is samen met Asus en Sony het meest betrouwbare merk.

PS: Zet je laptop op 'hoge prestaties' en normaal gezien zal ie op 2.3 Ghz draaien.

PS2: Dit is dus echt wel een beestig goede laptop voor 600 euro..

PS3: Laptops overclocken = not done. Alleen als je zo'n turboboost hebt die in sommige laptops verwerkt zit mag je 'overclocken'(dit is eigenljik gewoon een standaard overclock, niks speciaals dus). Laptops zijn van nature al warm, de processor nog meer stressen is dus not done.

Als ik hem op Hoge Prestaties wil zetten, is het niet mogelijk om op de 'Toepassen' knop te drukken. Help?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...