Jump to content

Is het mogelijk dat er géén nieuwe gta komt?


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • xoex23

    6

  • myron.b

    4

  • Davedavy

    3

Je hoeft je daar geen zorgen over te maken de mensen van R* weten namelijk de echte hits zijn en mensen het graag spelen en gaan telkens nieuwe uitdagingen aan door middel van nieuwe spellen te maken. Maar je moet het een beetje met een kapotte computer vergelijken als hij kapot is doet hij het niet meer zo is dit bij R* failliet gaan stoppen ze ook met het maken van games hoogst waarschijnlijk tenzij het wordt overgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk inderdaad dat Rockstar doorgaat met GTA zolang het winstgevend is. En zolang de gangbare consoles en PC's goed genoeg zijn voor de nieuwste spellen, hoeven wij ons niet ongerust te maken, lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk inderdaad dat Rockstar doorgaat met GTA zolang het winstgevend is. En zolang de gangbare consoles en PC's goed genoeg zijn voor de nieuwste spellen, hoeven wij ons niet ongerust te maken, lijkt mij.

Dat denk ik ook, Guardian. We zien het bericht van zelf wel verschijnen op GTAForum of op de Site van Rock*.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is mogelijk, maar ik geloof niet dat Rockstar zijn paradepaardje opgeeft, er moet toch geld in het laatje komen.

Ik noem dat geen geld meer. Wat er sinds SA wordt verdiend aan GTA titels is puur goud. :D

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten gewoon wat geduld hebben, vergeet niet dat Rockstar op dit moment ook nog met twee andere titels in ontwikkeling is, namelijk Max Payne 3 en Agent. Vooral de eerste genoemde titel is nu al volop in ontwikkeling. Ik geloof best dat ze al een tijdje achter de schermen bezig zijn met een nieuwe GTA maar er (nog) helemaal niets over bekend willen maken, omdat alle aandacht eerst naar Max Payne 3 of Agent gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk hangt het van een aantal factoren af.

Een : gaat de nog in 2011 uitkomende spellen het goed doen?

Twee : Helaas is gta wel een beetje over zijn hoogtepunt heen kijk naar gta 4 was dat nou zoverkoop hit als je de cijfers tegenover black ops en mw2 zet?

Gta 5 is op de release lijsten verschenen dus nu kan r* niet mee terug .

Ik denk dat er heel wat van gta 5 af gaat hangen stel je voor het word een groot verkoop suc6 dan komt er bijna zeker nog een deel, Word het een flop dan denk ik dat r* helaas wel de stekker uit de serie gaat trekken :cry:

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...