Jump to content

Is het mogelijk dat er géén nieuwe gta komt?


Davedavy

Recommended Posts

Rockstar komt altijd redelijk laat met een aankondiging (check la noir bijvoorbeeld of agent)

Maar na het grote succes van gta4 is het onwaarschijnlijk dat er geen nieuwe gta gaat komen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    6

  • xoex23

    6

  • myron.b

    4

  • Davedavy

    3

Oh, er komt zeker wel een nieuwe GTA. En ik denk dat het niet zo gek lang meer hoeft te duren totdat we een aankondiging krijgen :)

GTA is eigenlijk altijd al het Paradepaardje van R* geweest. Het heeft denk ik zeker wel de meeste geld voor R* opgeleverd.

Kijk maar naar de top 3 meest verkochte Ps2 spellen. Alle 3 de plaatsen worden bemachtigd door een GTA spel.

Op de ps3 staat GTA Iv ook ergens in de top 3. Zelfde voor op de Xbox.

GTA: LCS (PSP) best verkochte spel. VCS staat ook in de top 5.

in totaal zijn alle GTA spellen samen meer dan 100.000.000 (100 miljoen) keer verkocht. (En dan stilletjes niet kijken naar de gene die ook gedownload zijn)

Ik denk met zulke winsten dat R* Zeker wel een nieuwe GTA aan het maken is.

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten gewoon wat geduld hebben, vergeet niet dat Rockstar op dit moment ook nog met twee andere titels in ontwikkeling is, namelijk Max Payne 3 en Agent. Vooral de eerste genoemde titel is nu al volop in ontwikkeling. Ik geloof best dat ze al een tijdje achter de schermen bezig zijn met een nieuwe GTA maar er (nog) helemaal niets over bekend willen maken, omdat alle aandacht eerst naar Max Payne 3 of Agent gaat.

Alleen Agent staat "in de weg" voor een nieuwe GTA. Max Payne 3 wordt namelijk door Rockstar Vancouver gemaakt, niet door Rockstar North. Agent daar integen ligt wel bij Rockstar North, waar ook GTA vandaan komt.

Ik bedoel ook eigenlijk meer dat Rockstar in het algemeen maar één spel in het jaar uitbrengt, om vervolgens daar alle aandacht op te richten. Dit zal ook wellicht met Max Payne 3 gebeuren, ik denk ook dat de nieuwe GTA pas word aangekondigd als Max Payne 3 al een tijdje uit is, en het jaar daarna pas uitkomt. Helaas is het niet anders, maar we zullen er ongetwijfeld een hoop kwaliteit voor terugkrijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat ze ergens zo tegen het einde van het jaar het eindejaarsleven op zijn kop gaan gooien, en dat ze dan pas met een aankondiging komen. Sowieso verwacht ik niet zoveel op de gamescon, het lijkt me sterk dat ze het daar gaan aankondigingen terwijl ze dat dan net zo goed op de E3 hadden kunnen doen. Ik denk dat die aankondiging voorlopig nog wel blijft wachten, en dat ze on ineens uit het niets ermee verrassen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een aakondiging doen ze in principe altijd wel, en al zeker voor een spel als GTA als ze het zonder enige aankondiging zouden uitgeven gaat dat niet echt goed komen. Ik ben vrijwel wel zeker dat er nog een volgende GTA zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...