myron.b Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 (bewerkt) Er zijn geruchten dat GTA V in hollywood afspeelt. En trouwens,hoe verklaar je dit? Ik weet niet op het gefotoshopt is. Zal ff kijken in TBoGT. edit GTA V speelt zich niet af meer in LC. deze is van mezelf. Bewerkt: 9 augustus 2011 door myron.b Reageren
Flokkert Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 @ Myron, Dat was al lang bekend. Ik denk dat we van "Liberty City It's Over" al bijna vanaf de release bekend is. Maar ik zat even te kijken want er staat "Next Stop" dus dan moet er wel een nieuwe GTA komen. Reageren
myron.b Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 (bewerkt) Ja helaas.... :N TekaLoca zei dat ook al. Bewerkt: 9 augustus 2011 door myron.b Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 De volgende gta is er al Gta 3 10th anniversary (ik weet niet of het als volgende gta telt :$)... Reageren
norik Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 (bewerkt) De volgende gta is er al Gta 3 10th anniversary (ik weet niet of het als volgende gta telt :$)... telt niet anders hadden ze op wikigta en andere gta sites 2 keer gta 3 zien staan eentje in de onderste stuk en eentje helemaal bovenaan Bewerkt: 22 oktober 2011 door norik Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Volgens mij gaat er geen GTA V komen jongens, sorry. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Volgens mij gaat er geen GTA V komen jongens, sorry. Hahahahha XD Nee ik denk het ook niet hoor! :O Reageren
Faenty. Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Volgens mij gaat er geen GTA V komen jongens, sorry. Hahahahha XD Nee ik denk het ook niet hoor! :O Anders hadden we toch al iets gehoord, dan was er al een hele hype onstaan enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.