Jump to content

Mooie uitzichten


peter-de-gekste

Recommended Posts

Vet mooie plaatjes hier hoor. Jammer dat mijn computer een server draait van gtat, en kan ikzelf niet meespelen om ook wat leuks te schieten, want dan crashed de server.

Op playstation heb ik wel veel mooie shots, maar daar kan ik hier niets mee.

Maar ik zal binnenkort ook even de tijd nemen wat moois aan jullie te laten zien.

Voor de rest zou ik zeggen: vooral doorgaan (engels accent) :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flame^

    18

  • peter-de-gekste

    9

  • Gtaboy107

    4

  • D-Gun

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...

Hey , ik d8 laat ik voor de gein ook maar isz van een mooi uitzicht een foto maken =]

wel me aller eeerste x maar oke :puh: me aller eerste foto die ik in het spel heb genomen haha nou hier is ie dan ..

gallery160rb.jpg

Graag ff rate , ben daar wel benieuwd naar =]

Draky^

Bewerkt: door Draky^
Link to comment
Delen op andere websites

Hey , ik d8 laat ik voor de gein ook maar isz van een mooi uitzicht een foto maken =]

wel me aller eeerste x maar oke :puh: me aller eerste foto die ik in het spel heb genomen haha nou hier is ie dan ..

gallery160rb.jpg

Graag ff rate , ben daar wel benieuwd naar =]

Draky^

Mooie screen hoor Draky^ ! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Kijkt u eens:

gallery635lv.jpg©

gallery651ya.jpg©

gallery660ib.jpg©

Kan iemand ze even raten? Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden :) . (vertel dan ook wat er beter kan a.u.b.)

En bruggen zijn inderdaad mooi ja :*D .

En //Draky^: 7,5

Waarom: Het is een mooi uitzicht, en het wordt weer leuk afgemaakt met die boot erop.

Wat kan er beter: De resolutie is een beetje vaag, geen idee hoe dit komt :? .Zet hem er anders bij met het knopje "bijlage tovoegen".

//Fizzle E: 8,5

Waarom: Het is een mooi uitzicht, en het is (volgens mij) ook niet echt makkelijk om foto's te maken van een stad. En die brug is inderdaad erg mooi :*D .

Wat kan er beter: Probeer iets dichter bij het water te gaan staan, zodat je die weg met die auto niet op de voorgrond ziet. En de foto is een beetje overbelicht, maak hem anders bij een zonsondergang, en doe dan de code voor een oranje lucht. (i c i k p y h)

Gr. Alex.

Bewerkt: door Alexy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...